سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

حضور والیبالیستهای مازندرانی در اردوی تیم ملی

سه ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال نشسته ایران حضور دارند

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:سه ورزشکار مازندرانی در چهارمین اردوی تیم ملی والیبال نشسته ایران حضور دارند.

صمیمی افزود:این اردوی آماده سازی از امروز در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین آغاز شد و تا چهارم خرداد ادامه دارد.

وی بیان کرد:رمضان صالحی،مجید لشگری و سعید ابراهیمی مازندرانی های دعوت شده به این اردو هستند که خود را برای حضوری پرقدرت در مسابقات جهانی والیبال نشسته که در کشور لهستان برگزار می شود آماده می کنند.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان مازندران افزود:رقابت های جهانی والیبال نشسته از 21 خرداد ماه در ورشو پایتخت لهستان برگزار می شود.

وی گفت:درمازندران ورزشکاران مستعدی در رشته های مختلف ورزشی جانبازان و معلولان حضور دارند که درصورت فراهم شدن امکانات بیشتر، توانایی افتخار آفرینی در رقابت های معتبر جهانی و بین المللی را دارند.

صمیمی گفت:اگر بتوانیم زمینه مدال آوری این ورزشکاران را با ایجاد زیر ساختهای لازم فراهم کنیم،شاهد حضور بیشتر قهرمانان جانباز ومعلول مازندرانی در تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی خواهیم بود./ش/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.