سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابن‌‌قاسم: برخی از سایت‌های خبری می‌خواهند برای تیم فولاد حاشیه‌سازی کنند

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: برخی از صحبت‌هایی که در سایت‌های خبری آمده صحت ندارد این سایت‌های خبری می‌خواهند برای تیم فولاد حاشیه‌سازی کنند.

محمدحسین ابن‌قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم فولاد خوزستان هم‌اکنون در حال استراحت است و فرکی، سرمربی تیم بعد از بازی با السد 15 روز به تمام بازیکنان استراحت داده است.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: بعد از این 15 روز استراحت و عمل جراحی که قرار است روی پای فرکی انجام شود، برای دیدن وی به تهران می‌آیم و سرمربی تیم مشخص می‌کند که از چه زمانی اردوهای تیم فولاد آغاز خواهد شد.

وی اذعان داشت: بعد از صحبت‌های من با سرمربی تیم مشخص می‌شود که چه بازیکنانی به تیم اضافه می‌شوند و چه بازیکنانی از جمع ما خارج اما هنوز با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده‌ایم.

ابن‌قاسم در مورد جدا شدن بختیار رحمانی و جماعتی از جمع فولادی‌ها تصریح کرد: برخی از صحبت‌هایی که در سایت‌های خبری آمده صحت ندارد، این سایت‌ها می‌خواهند برای تیم فولاد حاشیه‌سازی کنند؛ من با صراحت می‌گویم که جداشدن بختیار رحمانی و مهرداد جماعتی شایعه است.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: "فرکی" سرمربی فصل بعد تیم فولاد است و اکثر بازیکنان فولاد با این تیم قرارداد دارند بنابراین ما به ترکیب اصلی تیم دست نمی‌زنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.