سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رادیو، فراگیرترین رسانه ملی است

دکتر صالحی، استاد دانشگاه گفت: رادیو بزرگترین صدای است که همه ملت ها می توانند در همه نقاط، همه زمان و مکان ها آن را بشنوند. از این منظر چون فراگیرترین رسانه ملی است، اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره رادیو، دکتر  صالحی استاد دانشگاه و ارائه دهنده مقاله در اجلاس جهاني صدا گفت: رادیو  بزرگترین صدای است که همه ملت ها می توانند در همه نقاط، همه زمان و مکان ها آن را بشنوند. از این منظر چون فراگیرترین رسانه ملی است، اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی ادامه داد: کارکرد رادیو در بحث انسجام ملی بسیار مهم و حیاتی است. رادیو می تواند در تعاملات انسانی و روابط بین فردی نقش ایفا کند.

دکتر صالحی رادیو بتواند در مخاطب نیاز فرهنگی را ارتقا دهد. شبکه های رادیویی باید مصرف فرهنگی را در جامعه ایران تولید کنند و این نیاز را افزایش دهند. بدین معنا افزایش تولید و بازتولید سرمابه ای اجتماعی توسط رادیو انجام شود. اساساً بخشی از اصلاح رفتار مردم از طریق شبکه های رادیویی امکان پذیر است.

وی در پایان به ضرورت برگزاری سیزدهمین جشنواره بین اللملی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا در ایران اشاره و خاطرنشان کرد: جشنواره و اجلاس های جهانی یکی از بزرگترین جشنواره های ملی است، که با سه رویکرد نگاه به گذشته، اصلاح روندها و نگاه به آینده برگزار می شود.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.