سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مجید قناد":

مشت رادیو پر از استعداد و توانایی است

"مجید قناد" مجری توانمند و قدیمی برنامه های کودک و نوجوان رسانه ملي مهم ترین تاثیر برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو را در دیدار صمیمانه پیشکسوتان و هنرمندان رادیو دانست.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل ازکمیته تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره رادیو، مجید قنادمجری قدیمی و پیشکسوت حوزه کودک و نوجوان درباره روند برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو گفت: برگزاری جشنواره رادیو باعث شد تا هنرمندان قدیمی و پیشکسوت این رسانه دیداری صمیمانه با یکدیگر داشته باشند. کسانی که موهای سپیدشان و چین و چروک های صورتشان نشان از زحمات، تلاش ها و سختی هایی دارد که سالیان سال برای رادیو و در راه رادیو کشیده اند. این ویژگی ها همه نشان از تجربه و توانمندی این عزیزان است. البته نکته مثبت دیگر جشنواره هم حضور آقای ضرغامی ریاست سازمان در مراسم بود که مثل همیشه هنرمندان را تشویق کردند.

وی ادامه داد: کسانی که در رادیو فعالیت می کنند، با تمام وجودشان برای این رسانه تلاش می کنند و انرژی می گذارند. چراکه همه احساسات و مفاهیم باید به واسطه صدا به مخاطب منتقل شود. بنابراین انرژی دو برابری صرف می شود. برای مثال در تلویزیون یک گل نشان داده می شود و دیگر نیازی به توضیح اضافه درباره آن نیست. اما همین گل در رادیو باید با تمام جزئیات توضیح داده شود. توصیف درباره آن باید آنقدر قوی باشد که مخاطب از آن تصویرسازی کرده و حس مورد نظر در مخاطب انگیخته شود و به نظر من در نمایشی که آقای بهزاد فراهانی در مراسم اختتامیه اجرا کردند به خوبی بر این مساله تاکید شده بود.

این مجری همچنین درباره کارکردهای برگزاری جشنواره بین المللی رادیو ادامه داد: برگزاری جشنواره رادیو برای فعالان و برنامه سازان آن نوعی تشویق است و برایشان ایجاد انگیزه می کند. همین طور در انعکاس بین المللی تلاش های آن ها هم تاثیرگذار است. مشت رادیو پر از استعداد و توانایی است. رادیو مونس و همدم لحظه های مردم و میهمان خانه های آنان در هر شهر و روستا و حتی در کشورهای دیگر است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا فرصتی فراهم شود در رادیو برنامه سازی کند.


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.