سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

حضور فوتبالیستهای مازندرانی در تورنمنت چهار جانبه بلاروس

فوتبالیستهای مازندرانی در تورنمنت چهار جانبه بلاروس حضور دارند.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ازحضور دو بازیکن مازندرانی در تورنمنت چهار جانبه بلاروس خبر داد.

کیومرثی افزود:از سوی آکتاویو سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ساحلی 16 بازیکن به اردو نهایی تیم ملی دعوت شدند که دو بازیکن از مازندران هستند.

وی با اشاره به حضور بازیکنان در اردوی تهران تصریح کرد:سید پیمان حسینی و محمود علیجان‌زاده به عنوان دو مازندرانی در این اردو هستند.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی مازندران ابراز داشت:تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که برای مسابقات جام جهانی پرتغال آماده می‌شود،برای حضوری قدرتمند در اردوی آمادگی و همچنین در مسابقه چهار جانبه بلاروس حضور می‌یابد.

وی با اشاره به رقابت چهار تیم در این تورنمنت گفت:تیم‌های ایران،بلاروس، مجارستان و آذربایجان به عنوان چهار تیم در این رقابت‌ها تیرماه به مصاف هم می‌روند.

کیومرثی از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ساحلی در آسیای شرقی خبر داد و افزود:تیم ملی فوتبال ساحلی ضمن حضور در اردوی بلاروس برای کسب سهمیه مسابقات جام جهانی 2015 پرتغال در اردوی تایلند نیز حضور می‌یابد.

وی از برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد:این مسابقات با حضور 14 تیم از دو هفته پیش برگزار شد که فائزکاران فرح‌آباد ساری به عنوان نماینده مازندران در این مسابقات حضور دارد./س

برچسب ها: فوتبال ، بلاروز ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.