سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح باورنکردنی آئودی برای آینده +عکس

"آئودی QS" به طور اختصاصی برای ورزشکاران و افرادی که علاقه خاصیبه خودروهای لوکس دارند ساخته شده است. این خودرو برای آندسته افرادی است که زندگی پرتکاپویی دارند و قصد دارند فعالیت خاصی را به زندگی خود اضافه کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، آئودی شرکتی است که برای طرح های آینده خود ارزش بسیاری قائل می شود به طوری که گاهی اوقات چندین میلیون دلار را تنها برای این گونه طرح ها خرج می کند. مسئولین این شرکت در تلاشند تا خودروهای باورنکردنی را برای آینده آماده کنند.

"آئودی QS" به طور اختصاصی برای ورزشکاران و افرادی که علاقه خاصیبه خودروهای لوکس دارند ساخته شده است. این خودرو برای آندسته افرادی است که زندگی پرتکاپویی دارند و قصد دارند فعالیت خاصی را به زندگی خود اضافه کنند و این خودرو می توانند زمان آرامش بخش برای ایگونه انسان ها باشد.



این خودرو به صورت 4*4 ساخته شده است و موتور آن به طور پایه الکتریکی است اما یک موتور هیدروژنی برای تامین انرژی بیشتر در کنار آن قرار گرفته است پس می توان این آئودی را یک خودروی تمام هایبریدی تلقی کرد.

چرخ های این خودرو از انعطاف خاصی برخوردار هستند و می توانند به راحتی برای افزایش سرعت کمی شکل خود را عوض کنند. این مورد باعث افزایش سرعت و هدایت پذیری می شود. این خودرو 3.4 متر طول دارد و برای سال 2020 رونمایی می شود. 




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
هیچی پراید خودمون نمیشه.
احمد
۱۱:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
جالبیش میدونید کجاست..... جالب اینه که بزرگترین طراح ماشین تو جهان یه ایرانی. اونوقت دستگیره درب را عوض می کنند.بعد هم یه میلیون اضافه تر
محمد
۰۸:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
ما هم می توانیم پراید وانت بسازیم
این شعار ماست
ناشناس
۰۸:۲۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
تا وقتي كه9 هرجور دلشون مي خواد درست مي كنند و به هر قيمتي كه دلشون ميخواد مي فروشند و هيچ كسي هم صداش در نمياد و مي خره ديگه چه انتظاري داريد؟
علی
۰۴:۲۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
حیف که سایپا برای تولید پراید داره ضرر میده اگه میتونستند پراید 3چرخ رو هم برای ما میزدن.نور الا نور میشد
اه.........
خدایا کمکشون کن از این بحران بیرون بیان؟
ناشناس
۰۲:۲۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
اقا یه سوال ماشینی هم هست که ایران خودش تولید کرده باشه
سمند افرین .موتور پرشیا گیربکس .....
و ادامه دارد
نصف نفر
۲۳:۳۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
هر وقت جلوی ضرر رو بگیری منفعته
باید همین الان کل خودروسازی ما متوقف بشه واز ریشه با طراحان داخلی با مدل وساختار جدید شروع به تولید ماشین های جدید کنند
طراحان حرفه ای داریم که به خاطر همایت نشدن از طرف مسئولین طرح هاشون داره خاک میخوره
اگه اینجوری پیش بریم فک کنم از 206 به 306 هم برسیم از پراید که به پراید وانت رسیدیم سال بعد هم پراید فرغونش میاد هه
پیامی
۲۲:۱۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خودروسازهای داخلی دمشون گرمه بابا، چقدر شما سخت میگیرید؟ در با تخته جوره و کاملا" درسته برادر من، اون که میبینی اون ماشین رو اون شکلی درست میکنه، تو کشورش و شهرش یک چاله پیدا نمیکنی! تازه ما هر چی سرمون میاد تو این مملکت باور کن این نصف حقمون هست.
benyamin
۲۱:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
به نظرم تو طراحی زیاده روی کردن قیافش خوب نیس. آودی که مدل ماشیناش خوب بود. البته از دوستایی دیگه بخاطر نظر متناقضم عذر میخوام
مهدیه
۱۹:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
پراید که خشگل تره!!!!!!!!!!!!
سعید
۱۹:۳۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خودروساز موفق، عاشق خودروسازی است،اما در ایران،عاشق پول درآوردن به هر قیمتی،وهمین مشکل اصلی بی کیفیتی خودرو است
غلام
۱۹:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی زشته!؟؟
اصن وقتی لاستیک ها از ماشین جدا میشن خیلی بد میشه :(
ناشناس
۱۹:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
به قول شاعر
بوریا باف اگرچه بافنده است
نبرندش به کارگاه حریر
ما هم میگیم خودرسازیم آنها هم
احمد
۱۸:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
حالا تازه پیش کیفیت و قیمت مناسب با آپشنهای خودروهای چینی هم کم آوردن میگن نزارین تولید بشن !! آخه با وجود ام وی ام 530 کی میره پژو پارس بخره !!؟
ارش
۱۸:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خواندان اینهابرای ماچه فایده داره .اقتصاددولتی همینه .توفقط مجبوری اطاعت کنی .
امیر
۱۵:۲۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
مشکل ما اینه که خودروسازیمون دست افرادیه که عاشق خودرو ساختن نیستن،بلکه عاشق پول درآوردن هستن،این خیلی مهمه
سالار
۱۴:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
این چیه بابا وانت پراید اومده
داریوش کبیر
۱۴:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
هییییییییی از چی بگم برات تو هم مثله منی کم درد نداری.
علیرضا
۱۴:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدا کنه که مسئولینم یه تکون اساسی به خودشون بدن و از این خواب بلند سالیانه بیدار بشن.
B C T W B H M
۱۳:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
تخیل اما انکار ناپذیر و جالب
كريم
۱۳:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
بيچاره مردم...
چرا ما مثل كويا بعد 20سال ورود ماشين هاي خارجي رو آزاد نمي كنيم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایوب
۱۳:۳۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
بابا اینا قابل مقایسه با پراید نیستن!!!!

شما کجا ماشینی دیدید که بدنه و امکانات و ایمنیش از اسباب بازی بچه ها بهتر باشه، این فقط از خودروسازان ایرانی برآید و بس...
به همین دلیل بهمترین اسباب بازی برای بچه هاست، هیچ خطری هم نداره...

فقط پراید(در 20 مدل)......
منصور
۱۳:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
ما تو فیلم ها و سریالهامون آرم خودروها را تار و یا مشکی میکنیم که مردم مثلا نفهمند این ماشینه سمند و یا 206 و یا... است تا شاید از روش کپی نکنند حالا نمیدونم این خارجیا چطور تونستن آرم خودروهای داخلی مارا از رو این خودرو پاک کنند و بجاش آرم آئودی را بذارن . عجب
MEHDI
۱۲:۲۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خودرو سازهای داخلی فقط یه چیزی میسازن که حرکت کنه اصلا به فکر زیبایی و راحتی و ایمنیش نیستن پول زیادی میگیرن اما...
alireza
۲۱:۱۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
راستی پراید چند شده؟دلم واسه دایی امیر خدا بیامرزم تنگ شده میخوام با پرای زودتر برم پیشش
پیمان
۱۲:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی به دلم ننشست ولی بازم بهتر از نوع ایرانیشه
ناشناس
۱۲:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خودروسازي كشورمان بايد به سراغ خودروسازهاي آلماني مي رفتند نه انگليسي و فرانسوي.
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
دقیقا کجاش "باور نکردنی" بود؟
محسن
۱۱:۱۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
این ماشین در مقابل پراید حری واسه گفتن نداره اینا همش چرنده....!!!!!!!!!!!!!!
محمدرضا
۱۰:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
بابا اینا خب چراغم که عوض میکنن بعد 1 تصادف کوچیک دیگه مجددا جنسشم گیرت نمیاد که خخخخخخ واقعا مسخره هستن با چه افتخاری مراسم رو نمایی میذارن و سرود ای ایران سر میدن
ناشناس
۱۰:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
تازه یاد گرفتن داشبورد بزنند
امیر حسین
۱۰:۲۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
امیر زیاد سخت میگیری ها
اینا هم ک کاری نکردن
یه خورده مدل چرخو عوض کردن
بدنه رو تغییر دادن
مصرف سوخت رو اوردن پایین
قدرت بدنه رو بیشتر کردن
کار خاصی نکردن!!!
جواد
۱۰:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
قابل توجه اون خودرو سازهایی که 15ساله فقط سمند و پراید می زنند
ali
۱۹:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
این رو هم باید گفت که سی ساله که دارند ازشون حمایت میکنند
ناشناس
۱۷:۰۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مقصر خودمونيم عزيزم. تنها بازاري كه تو دنيا اول پول ميگيره بعد سود پولرو ميگيره بعد خون مشتري رو تو شيشه ميكنه بعد يه ماشين بهت ميده نه يك خودرو ايران. همهجاي دنيا اول خودرو رو به خريدار ميدن بعد تو چند قسط منت خريدارو ميكشننو پولو ازشون ميگيرن
مجید
۰۹:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
کاش خودرو سازان ما هم به فکر کیفیت محصولات خود بودند
yas
۱۲:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مجید جون گلم چه فایده وقتی 1درصد کیفیت مساوی با 50درصد افزایش قیمت.اصلا کیفیتو بی خیال شو بگو چرا پولمون 3 ماه میخوابه تو حسابشون در حالیکه انباراشون پره ماشینه.
امیر
۲۳:۳۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
قابل توجه برخی خودرو سازان داخل که طرح چراغ ماشینو عوض میکنند کلی هم پوزشو میدن و افتخار میکنند که ماشین های متنوع تولید می کنند و کلی هم پول اضافی از مردم میگیرن.
ناشناس
۰۹:۲۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
afarin
ناشناس
۱۲:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدا پدرت را بیامرزه حرف دل چند میلیون نفر را زدی
ناشناس
۱۴:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
احسنت برادر
ناشناس
۲۱:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
تازه جالبه که وقتی چراغ رو عوض میکنن، کلی کوچیکترش میکنن=کاهش مواد مصرفی==گرانتر شدن=اگه شما فهمیدین ما هم فهمیدیم چی شد!!!!!!!!!!!!!
سید
۰۰:۰۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
فکرشو بکن، سایپا واسه این ماشین قرارداد ببنده و بعد از یه مدت وانت اینو بفرسته به بازار..!!!
بهاری
۱۵:۱۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
دمت گرم منم از طرف دانشجویان یک دانشگاه از شما بخاطر این حرفتون تشکر میکنم.