سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست خبری نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛

گزارش تحقیق و تفحص از استانداری تا شهریور ماه سال جاری قرائت خواهد شد

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از استانداری تهران تا شهریور ماه سال جاری در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری که با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در این منطقه در خانه ملت شهرستان شهریار برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: موضوع فرهنگ که رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید مؤکد داشته‌اند منحصر به فرهنگ عمومی نمی‌شود بلکه در بخش فرهنگ کار در کشور نمود بیشتری پیدا می‌کند.

وی درادامه افزود: فرهنگ کار آنطور که باید در کشور وجود ندارد و با توجه به میانگین کار مفید 20تا22دقیقه‌ای درایران باید بر روی ارتقای هرچه بیشتر سطح کار مفید و توسعه تولید و اشتغال فعالیت بیشتری صورت گیرد.

وی درادامه عنوان کرد: رشد اقتصادی 5.2- درصدی در شأن مردم عزیر ایران اسلامی نیست و با وجود نیروی انسانی مستعد و منابع طبیعی و نفتی فراوانی که از آن برخورداریم امید آن داریم در دولت تدبیر وامید و با عزم ملی مردمی و مدیریت جهادی کلیه مسئولین تولید در کشور رونق هرچه بیشتری یابد و از خام فروشی به سمت افزایش ظرفیت‌های تولیدی قدم برداریم.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت پرونده تحقیق و تفحص از استانداری تهران اظهار داشت: تحقیق و تفحص در بخش مذکور با دقت نظر اعمال می‌شود و با توجه به تمدید 6ماهه به منظور پیگیری امر فوق گزارشات و مطالعات کارشناسی لحاظ شده و طبق قانون امکان رسانه‌ای شدن گزارش مذکور تا قبل از قرائت آن در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد.

وی درادامه افزود: گزارش مورد اشاره تا اواسط خرداد ماه به جمع‌بندی نهایی خواهد رسید و به فضل الهی تا شهریور ماه سال جاری به طور رسمی در مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد. 

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه و در خصوص نحوه قیمت گذاری خودروها تصریح کرد: روند تولید خودرو در طول 2سال اخیر با کاهش 50درصدی مواجه بود و زمانی که عرضه و تقاضا از همخوانی لازم برخوردار نیست و تناسبی با یکدیگر ندارند به تبع با قیمت‌ها با نوسان شدید روبرو می‌شود و این کاهش تولید منجر به ضرر سهامداران، مردم و تولید کنندگان شد و تنها دلالان از وضعیت مذکور سودجویی نمودند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: با توجه به اینکه 90درصد نیاز داخلی عرصه خودرو را 2خودروساز داخلی تامین می‌نمایند امید است دولت اگر تسهیلاتی به خودروساز می‌دهد در راستای افزایش تولید عملیاتی شود.

وی در پایان با اشاره به مصوبات بسیاری که در خصوص 3شهرستان ملارد، قدس و شهریار در دولت گذشته تصویب شده وتا کنون اجرایی نشده خاطرنشان کرد: امید آن داریم مسئولین به وعده‌هایی که در خصوص پیگیری الزامات و نیازهای شهری،‌ عمرانی و ... در حوزه این 3شهرستان داشته‌اند عمل نمایند و مصوباتی که در چارچوب‌های قانونی به تصویب رسیده پیگیری و عملیاتی شود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: گزارش ، تحقیق ، و ، تفحص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.