سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات یک مدیر در خصوص خانه عزت الله انتظامی و سیمین و جلال آل احمد؛

خانه موزه انتظامی چهار خرداد، به بهره برداری می رسد

چنانچه امکان افتتاح "خانه موزه" عزت الله انتظامی در هفته آینده وجود نداشته باشد به طور حتم در تاریخ 4 خرداد این خانه به بهره برداری خواهد رسید.

 به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران،  امروز نشست رسانه ای شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با حضور خلیل راحتی مدیر شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در مرکز هنرهای نمایشی صبا برگزار شد.
 
خلیل راحتی مدیر شرکت توسعه فضاهای فرهنگی ابتدا در خصوص اهداف و برنامه های این شرکت عنوان کرد: شرکت توسعه فضای فرهنگی شهرداری تهران با طول عمر 15 تا 16 سال وظایفی را بر عهده داشته است یکی از این مسئولیت‌ها آن است که  هر سازه ای را برای کارهای فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی آماده کند.


 
وی ادامه داد: شرکت توسعه فضاهای شهری برای  ساخت سازه هایی چون مساجد، سینما‌ها و فضاهای فرهنگی  اقدام  خواهد کرد.
 
راحتی تصریح کرد: مردم از شهرداری توقع دارند تا  شهری زیبا با نماهای اسلامی داشته باشند، امروز مردم از شهرداری می‌خواهند تا امکاناتشان را از جمله فضاهای ورزشی آماده کنند.
 
وی با اشاره به خانه سیمین و جلال آل احمد بیان کرد: خانه سیمین و جلال آل احمد  یکی از پروژه های شهرداری نیز است که آن را تملک کرد و چنانچه ما این خانه را نمی‌خریدیم معلوم نبود چه بلایی سرش بیاید.
 
 راحتی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر آنکه چرا وسایل خانه سیمین و جلال آل احمد در انباری رها شده است عنوان کرد: ما وسایل را شماره گذاری  کرده‌ایم چرا که برای مرمت این خانه مجبور به این کار بودیم.
 
وی در خصوص خانه موزه عزت اله انتظامی  عنوان کرد: قرار بود این خانه در این هفته افتتاح شود اما بدلیل بیماری  استاد عزت الله انتظامی امکان افتتاحش وجود نداشت اما  امیدواریم بعد از بهبود ایشان شنبه هفته آینده این خانه را افتتاح کنیم .
 
راحتی در ادامه گفت: چنانچه شنبه امکان افتتاح خانه نباشد به طور حتم چهار خرداد خانه موزه انتظامی بهره برداری خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های این شرکت در خصوص  هنرهای تجسمی عنوان کرد: گالری هایی را در برخی از نقاط شهر  احداث کردیم، در واقع ما دوست داریم کارهای فرهنگی بسیاری در سطح شهر انجام دهیم اما برخی مسائل و مشکلات مانع این کار شده است.
 
راحتی در خصوص برخی از پروژه های توسعه‌ی فضاهای‌ شهری اظهار داشت: ما پروژه‌های بسیاری از جمله سالن های  تئاتر، موسیقی و سینما را داشتیم و به دنبال توسعه ی سنگلج و خانه ی نیما یوشیج هستیم .

انتهای پیام/

برچسب ها: مردم ، شهرداری ، توقع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.