سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقلعه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

جزئیات جلسه مجمع نمایندگان استان چهارمحال بختیاری با دکتر روحانی

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال بختیاری جزئیات جلسه امروز مجمع نمایندگان این استان با دکتر روحانی را تشریح کرد.

"محمد جلیل سرقلعه" نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ در تشریح جلسه امروز، دوشنبه (29 اردیبهشت ماه) مجمع نمایندگان استان چهارمحال بختیاری با رئیس جمهور کشورمان، اظهار داشت: در این نشست که حدود یک ساعت به طول انجامید، نمایندگان استان درباره مشکلات این استان مانند کمبود آب، بحث انتقال آب بین حوزه‌ای،‌زیر ساخت‌ها و محرومیت‌های این استان با رئیس جمهور گفتگو کردند.

وی در ادامه افزود: یکی از درخواست‌های نمایندگان، مساعدت رئیس جمهور برای اختصاص مقداری از اعتبارات ماده 180 برنامه پنجم توسعه به این استان به منظور رشد شاخص‌های توسعه و پیشرفت استان چهارمحال بختیاری برای رسیدن به میانگین کشوری بود.

نماینده مردم لردگان اظهار داشت: بر اساس ماده 180 برنامه پنجم توسعه اعتباراتی به صورت معلق در اختیار معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور قرار دارد که این معاونت اختیار دارد از اعتبارات این ماده به مناطق محروم که از شاخص توسعه عقب هستند اختصاص دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: دکتر روحانی نیز در این جلسه قول مساعد داد که سفری به استان چهارمحال بختیاری داشته باشد و به 4، 5  پروژه عمرانی استان که بالای 50 درصد پیشرفت دارد کمک کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.