سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بیش از 30 درصدی بودجه شهرداری در حوزه ورزش / توسعه زیرساخت های ورزشی شهر تهران بیش از انتظاربوده است

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از برنامه های این سازمان برای توسعه اماکن و زیرساخت های ورزشی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید محمد آقامیر  با اشاره به منویات مقام معظم رهبری برای توسعه ورزش همگانی در همه بخش ها و کاهش آسیب ها و ناهنجاری ها در خصوص اقدامات شهرداری تهران برای توسعه کمی و کیفی ورزش همگانی گفت: شهرداری تهران با تحقیقات و این رویکرد که باید بستر لازم و ظرفیت لازم را برای جوانان فراهم کند نسبت به توسعه زیر ساخت های ورزشی در حد توان و وسع خود بیش از آنچه که تصور می رفت گام های بلندی برداشته است.

 رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در ادامه به افزایش ظرفیت های ورزشی از طریق احیای بازی های برون محلی، توجه به سلایق مختلف مردم و تنوع پذیری در ایجاد بازیها اشاره و تصریح کرد: ما امروز شاهد 35 میلیون نفر فعالیت برای شهروندانمان هستیم و این یعنی یک شهروند ممکن است در 50 مورد، 10 مورد و یا 20 مورد فعالیت ورزشی شرکت داشته باشد.
 سازمان ورزش سعی می کند هر روز به ظرفیت های ورزش همگانی اضافه کند و ما تفریحات ورزشی را زیر ساخت ورزش همگانی می دانیم زیرا تحکیم خانواده و رفتارسازی را در تفریحات ورزشی شاهد خواهیم بود .

وی همچنین در خصوص بودجه سال 93 سازمان ورزش گفت: بودجه ما در سال 93 در حوزه فعالیت های ورزشی بیش از 30درصد افزایش پیدا کرده و 180 میلیارد تومان نیز برای توسعه زیر ساخت ها به مناطق شهر تهران اختصاص داده شده که برای نگهداری و توسعه اماکن جدید صرف خواهد شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: بودجه ، ورزش ، زیرساخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.