سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا برگزار می‌شود؛

بيست و نهمين همايش فصلی مديران سازمان پزشكی قانونی

بیست و نهمین همایش فصلی مدیران سازمان پزشکی قانونی کشور با شعار "ارتقای فرهنگ خدمت رسانی با مدیریت جهادی" فردا در استان چهارمحال و بختیاری آغاز به کار می‌کند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، بیست و نهمین همایش فصلی مدیران سازمان پزشکی قانونی کشور با شعار "ارتقای فرهنگ خدمت رسانی با مدیریت جهادی" فردا(30اردیبهشت ماه) در استان چهارمحال و بختیاری آغاز به کار می‌کند.

در این همایش که به مدت سه روز در شهرستان شهرکرد با حضور معاونین و مدیران سازمان برگزار می‌شود، مباحثی همچون "ترسیم نقشه جامع معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان"، "ارائه گزارش ادارات کل فناوری اطلاعات و تحول اداری"، "ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات" و "حفاظت و اطلاعات" مطرح خواهد شد.

ارائه گزارش حوزه معاونت آموزش و پژوهش و مرکز تحقیقات، گزارش نتایج بررسی صورت جلسات کمیسیون‌های پزشکی سازمان و ارائه نکاتی در امور حقوقی و تخلفاتی از برنامه‌های روز دوم همایش مدیران است.

در روز سوم نیز در خصوص استقرار سیستم مدیریت کیفیت در آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور، پیش‌نویس بازنگری دستور‌العمل معاینات و آزمایش‌های لازم در خصوص موارد ارجاعی مرتبط با قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست یا بدسرپرست، دستور‌العمل اقدامات پزشکی قانونی در حوادث دسته‌جمعی انسان ساخت و نتایج بررسی گزارشات صحنه جرم و جوازهای دفن در سال ۹۲ مطالبی ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ دیدار رئیس سازمان با استاندار و‌ حضور در جلسه شورای قضایی استان، همچنین دیدار با کارکنان و بازدید از پروژه اداره کل استان از برنامه‌های حاشیه‌ای این همایش سه روزه است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.