سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

افزایش تلفات در جاده‌های روستایی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تلفات در تصادفات جاده‌های روستایی در استان اردبیل افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ علی حیدری دیروز در جریان بازدید معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی از طرح‌های راهسازی اردبیل اظهار داشت: با تلاش همکاران پلیس راه 17 درصد کاهش تلفات جاده‌ای در محورهای اصلی استان در یک سال گذشته اتفاق افتاده به طوریکه ما حتی جلوتر از برنامه کاهش 10 درصدی تلفات جاده‌ای برنامه پنجم حرکت می‌کنیم و از ابتدای امسال نیز 9 درصد کاهش در تلفات جاده‌های اصلی و فرعی استان را شاهد بودیم.

وی گفت: در نقطه مقابل میزان تلفات در جاده‌های روستایی در این استان افزایش یافته که خود این امر نگرانی‌هایی را به وجود آورده که ضرورت دارد نسبت به بهسازی، ایمن‌سازی، روکش و آسفالت راه‌های روستایی و همچنین نصب علایم و تابلوهای هشداردهنده در این جاده‌ها اقدام کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان وضعیت راه‌های روستایی را بسیار نامطلوب و نگران‌کننده خواند و خاطر نشان کرد: در سال 91 اعتبارات ملی ما 23 میلیارد تومان بوده که پارسال این رقم به 47 میلیون تومان افزایش یافت که بیشتر از ردیف ملی بوده که معاونت راه روستایی وزارت کمک قابل توجهی را در این راستا داشته است.

حیدری اعتبارات استانی راه و شهرسازی را 60 میلیارد تومان بیان کرد و ادامه داد: بیش از 300 طرح از این محل در حال اجراست که تاکنون 26 میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در کمیسیون ایمنی راه‌های استان اعلام کردیم که در سال 93 باید برای بهسازی، احداث، حفظ حریم راه‌ها و حوزه نگهداری منابع مطلوبی اختصاص پیدا کند تا بتوانیم به وظیفه و رسالت خود به شایستگی عمل کنیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، تلفات ، جاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.