سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس به دنبال تصویب طرح ممنوعیت استفاده از سلاح سرد

معاون حقوقی پارلمانی نیروی انتظامی با اعلام اینکه ناجا به دنبال این است تا طرح ممنوعیت استفاده از سلاح سرد بار دیگر در مجلس مطرح و تصویب شود گفت: پلیس در حال حاضر براي آشنايي نمايندگان مجلس با زواياي حوادث و جرائم خشن با استفاده از سلاح سرد و توضيح اينکه قوانين موجود بازدارندگي کافي را ندارند جلساتی را با نمایندگان برگزار می کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،سردار محمد زارعي  اظهار داشت: نمايندگان مردم به نوع نگارش اين طرح که به يک بحث طولاني تبديل شد اشکالاتي وارد دانستند و همين مسئله باعث شد در حال حاضر اين موضوع یکبار دیگر در کميسيون حقوقي و قضايي دنبال شود. بررسي کنندگان طرح "ممنوعيت استفاده از سلاح سرد" با توجه به نوع نگارش اين طرح، معتقدند قوانين کافي براي برخورد با اين جرم وجود دارد و پلیس نيز در اين بخش اصرار داشت موضوع دوباره بازنگري شود.

وی ادامه داد: نظر نمایندگان مجلس این است که در برخی از موارد اين طرح ممکن است آسيبهايي در حوزه هاي ديگر به وجود آورد.

معاون حقوقی نیروی انتظامی تصریح کرد: از اين همین رو براي رفع ابهامات، طرح "ممنوعيت استفاده از سلاح سرد" به کارگروه کميسيون حقوقي و قضايي مجلس که نيروي انتظامي نيز در آن حضور فعال دارد بازگشت داده شد.

زارعی با تاکيد بر اينکه اين طرح از دستور کار مجلس شوراي اسلامي و کميسيون حقوقي و قضايي خارج نشده و در دست بررسي است، افزود: در کارگروه اين کميسيون به دنبال رفع ابهامات و ايرادات اين طرح هستيم تا مراحل تصويب آن در کميسيون مربوطه و صحن علني مجلس عملي شود. خواسته پلیس تصویب قانونی جامع و بازدارنده در مورد سلاح سرد است.

برچسب ها: پلیس ، سلاح سرد ، ممنوع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
مگه الان استفاده از سلاح سرد ازاده
پس برای همینه که مجرمین بعداز 1000000000000 ارتکاب جرم وقتی سلاحشون رو یادشون میره کنار بخاری میزان و گرم میشه پلیس با زیرکی کامل دستگیرشون میکنه و البته!!!! روز بعد هم ازادشون میکنه