سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری‌های استان تهران مسئول پیگیری واگذاری مسکن مهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با مساعدت معاون عمرانی استاندار تهران به دنبال واگذاری مسکن مهر به شهرداری‌های این استان هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  فریبرز واحدی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تهران را نماینده ویژه خود برای رفع مشکلات مسکن مهر دماوند معرفی کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: «مسعود محمدی» با توجه به اینکه چند سایت مسکن مهر را راهبردی کرده و در آن حضور داشته، برای رفع مشکلات مسکن مهر دماوند به کمک رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند می‌آید.

واحدی با بیان اینکه بعضی پیمانکاران با تعطیلی فعالیت خود در پی افزایش قیمت‌ها هستند، اظهار داشت: آن‌ها فکر کرده‌اند که می‌توانند با تعطیلی کار به نوعی بودجه و وام بگیرند و واحدها را با قیمت آزاد بفروشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه چنین تصمیمی در استان تهران نداریم، افزود: این موضوع برنامه‌ریزی و ابلاغ شده است و این دست افراد این زمینه نمی‌توانند کاری کنند.

واحدی با بیان اینکه تا پایان سال پرونده مسکن مهر دماوند باید بسته شود، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید هفتگی گزارش‌های خود را ارسال کنند تا از پیشرفت‌های فیزیکی در جریان باشیم و فکر نکنند با آن‌ها کاری نداریم و سایت‌ها را تعطیل کنند.

وی با بیان اینکه با مساعدت معاون عمرانی استاندار تهران به دنبال واگذاری مسکن مهر به شهرداری‌ها هستیم، افزود: شهرداری‌ها کارهای زیربنایی و روبنایی را انجام می‌دهند و می‌توانند به مردم خدمات‌رسانی کنند و خیلی از مشکلات با این شیوه می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، دماوند و رباط کریم را اولویت برنامه‌های خود را جهت تکمیل طرح‌های مسکن مهر در استان تهران برشمرد و گفت: امیدواریم با کمک فرمانداری، کارها دنبال شود.

واحدی افزود: مسکن مهر جیلارد نو و محک به یاری خداوند متعال باید تا پایان سال به اتمام برسد که در سال 94 عملیات ساخت و ساز در مسکن مهر دماوند نداشته باشیم.

واحدی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در این زمینه تصریح کرد: هر جا لازم باشد نامه‌نگاری می‌کنیم و هر تصمیمی که مسئولان شهرستان بگیرند، مورد تأیید است.

انتهای پیام/


برچسب ها: شهردار ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.