سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

برپایی همایش آزادسازی خرمشهر در چالدران

فرماندار چالدران از برپایی همایش آزادسازی خرمشهر در چالدران خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، احمدرضا قلی‌پور در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سوم خرداد که در سالن جلسات فرمانداری چالدران برگزار شد، اظهار داشت: فتح خرمشهر روز مهمی در تاریخ ایران اسلامی است که باید این روز گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر روحیه استقلال طلبی ملت ایران را به نمایش می‌گذارد، تصریح کرد: باید این روز بزرگ هر ساله نکو داشته شود.

فرماندار چالدران با اشاره به برنامه‌هایی که به این مناسبت در چالدران اجرایی می‌شود، افزود: برای این منظور در چالدران نیز ویژه برنامه‌هایی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر برای ملت ایران روز بزرگی است، خاطرنشان کرد: در این روز مردم ایران اسلامی با رشادت خود نشان دادند که استقلال ایران موضوعی نیست که مردم از آن غافل باشند.

قلی‌پور ادامه داد: مردم ایران اسلامی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دست دشمنان و نااهلان نمی‌سپارند.

فرماندار چالدران گفت: باید این روز بزرگ را پاس داشته و رشادت و ایثارگری ایرانیان در این روز را به خوبی برای نسل جدید به نمایش بگذاریم.

قلی‌پور اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید از تمام توانمندی خود در این زمینه بهره بگیرند.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که به این مناسبت در چالدران اجرا می‌شود، تصریح کرد: برگزاری کوهپیمایی بسیجیان و غبارروبی حرم شهدای گمنام و مزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، سخنرانی فرماندهان نظامی دوران دفاع مقدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه، فضاسازی شهر در رابطه با سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر توسط شهرداری، سرکشی از خانواده شهدا خصوصا شهدای عملیات بیت‌المقدس با محوریت بنیاد شهید، برپایی همایشی در رابطه با آزادسازی خرمشهر با دعوت از رزمندگان و تقدیر خانواده‌های معظم شهدای عملیات بیت‌المقدس و برگزاری مسابقات دو و میدانی توسط نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان از جمله برنامه‌هایی است که به همین مناسبت اجرایی می‌شودب/.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.