سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور صورت گرفت؛

واگذاری بیش از 190 واحد مسکونی به مددجویان استان البرز

عصر دیروز طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور بیش از 190 واحد مسکونی در استان البرز به مددجویان و معلولان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عصر دیروز با حضور همایون هاشمی رییس سازمان بهزیستی کشور، افروز بهرامی مدیرکل بهزیستی استان البرز، طاها طاهری استان‌دار البرز و اعضای جامعه خیرین حامی معلولان کشور طی مراسمی 190 واحد مسکونی به مددجویان و معلولان استان البرز واگذار شد.

افروز بهرامی، مدیر کل بهزیستی استان البرز گفت: بهزیستی استان البرز در یک برنامه‌ریزی انجام شده بنا دارد مشکل مسکن خانواده‌های چند معلوله را برطرف کنند که در این زمینه با کمک خیرین، مددجویان و معلولان صاحب مشکن می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در اواخر سال گذشته با برگزاری گل‌ریزان در استان البرز و با کمک مجمع خیرین کشور و استان اقدام به تامین سهم آورده مسکن مدد جویان و معلولان شد، افزود: در این زمینه جامعه خیرین معلولان کشور حمایت زیادی را از معلولان و مدد جویان داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طی سه ماه گذشته 819 مددجو صاحب خانه شدند که از این میان 95 نفر آن‌ها کلید واحدهای خود را تحویل گرفته و مابقی تا آخر شهریور ماه صاحب خانه می‌شوند که لازم به ذکر است این افراد بیش از یک معلول داشته و از اولویت های سازمان بهزیستی بودند و این واحدها به صورت رایگان به آن‌ها تحویل داده شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.