سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

راه‎اندازی ۳۰۰فروشگاه عرضه خدمات مخابراتی در سطح کشور

مدیر فروش خانگی شرکت مخابرات ایران گفت: ۳۰۰ فروشگاه عرضه خدمات مخابراتی در کشور راه‎اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ طاهره مهدیه در مراسم بهره‎برداری از ۱۹۸ طرح مخابراتی لرستان، افزود:احدث این فروشگاه‌ها نقش مهمی در راستای توجه به سلایق متقاضیان و مشتری مداری دارد.
این مقام مسئول با بیان اینکه تلاش می‌شود خدمات ارائه شده در این فروشگاه‌ها با شرایط ویژه و متناسب با خواست مشترکان باشد، ادامه داد: براساس نظر سنجی‌های انجام شده از مشتریان دریافت خدمات اینترنتی و مخابراتی این فروشگاه‌ها، سطح کیفی فروش و خدمات ارائه شده دراین مراکز نسبت به گذشته ۸۶ درصد افزایش داشته است.
وی گفت: فروشگاه اختصاصی عرضه خدمات مخابراتی، خدماتی از قبیل اینترنت پر سرعت با مودم بیسیم و رایگان، پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه تخفیف‌های مناسب را به متقاضیان ارائه می‌کند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز در این خصوص گفت: درآمد سال گذشته این شرکت از محل فروش خطوط پرسرعت اینترنت سه هزار میلیارد ریال بوده واین در حالی است که این میزان درسال جاری به شش هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.
مظفر پوررنجبر افزود: تقاضا برای دریافت سرویس و خدمات مخابرانی در کشور افزایش چشمگیری یافته که برای موفقیت در عرضه ارائه خدمات، باید با برنامه عمل کرد.
انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.