سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ با گنجاندن برنامه‏ های فرهنگی و اجتماعی:

پردیس به شهری پویا با هویت مستقل تبدیل می شود

سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: این مجموعه با گنجاندن برنامه‏ های فرهنگی و اجتماعی تلاش دارد تا هویت شهری و تبدیل شهر جدید از یک سکونت‏ گاه به شهری پویا با هویت مستقل را بازیابد.

حسن ولی‏ پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این اقدامات صورت می ‏گیرد تا زمینه مناسب برای زندگی بهتر برای اقشار مختلف مردم در شهر جدید پردیس فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس ملکی می ‏شوند، افزود: سعی داریم با الهام گرفتن از روحیه جهادی شهدای انقلاب و با تاسی از نام‏ گذاری حکیمانه رهبری برای سال جاری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی کارها را به اجرا برسانیم.

ولی ‏پور تصریح کرد: با روحیه جهادی و با همکاری پرسنل شرکت عمران پردیس، پیمانکاران و انبوه‏ سازان در راستای اتمام ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیانی که در اولویت‏ های اقتصادی و اجتماعی دولت تدبیر و امید قرار دارند، اقدام خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: خط مشی مدیریت و پرسنل این شرکت، اجرای کامل سیاست ‏ها و دستورالعمل‏ های وزارت راه و شهرسازی و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در راستای پیشبرد هر چه بهتر پروژه‏ های مسکن مهر و همچنین رشد وتوسعه همه جانبه شهر پردیس است.

وی ادامه داد: در صورت همکاری تعدادی از متقاضیان مسکن مهر در تامین سهم آورده نقدی خود، تامین منابع مالی و همچنین برنامه ریزی دقیق‏ تر و همکاری دستگاه‏ های خدمات‏ رسان از جمله ادارات آب، برق، گاز و تلفن قادر خواهیم بود طبق برنامه‏ ریزی انجام شده، واحدهای مسکن مهر را در کمترین زمان ممکن به متقاضیان تحویل دهیم.

سرپرست شرکت عمران پردیس افزود: بسیاری از روند کسب مجوز تبدیل 5 هزار واحد مسکن مهر 99 ساله به خود مالکی طی شده که به تصویب هئیت ‌مدیره رسیده است.

وی با بیان اینکه موافقت اولیه مجمع در این زمینه گرفته شده است، افزود: تلاش خواهیم کرد که ابلاغ این طرح را گرفته و هر چه زودتر آن را عملی کنیم/س.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.