سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوکار در تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی:

عراقچی تاکید داشت بحث موشک‌های بالستیک و سامانه دفاعی ایران در مذاکرات وین4 مطرح شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه محور صحبت‌ها امروز حول مذاکرات وین ۴ بود، گفت: با توجه به حضور عباس عراقچی سوالاتی پیرامون به نتیجه نرسیدن مذاکره و اینکه خطوط قرمز در مذاکرات چه چیزهایی است، مطرح شد که وی پاسخگوی این سوالات بود.

"محمدصالح جوکار" نماینده یزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و حضور "سیدعباس عراقچی" مذاکره کننده ارشد هسته‌ای کشورمان در این کمیسیون، اظهار داشت: محور صحبت‌های امروز حول مذاکرات وین ۴ بود.   
 
وی ادامه داد: با توجه به حضور عراقچی سوالاتی پیرامون به نتیجه نرسیدن مذاکره و اینکه خطوط قرمز در مذاکرات چه چیزهایی است، مطرح شد که وی پاسخگوی این سوالات بود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، تصریح کرد: عراقچی امروز تاکید  داشت که بحث موشک‌های بالستیک و سامانه دفاعی ایران در مذاکرات مطرح شد که این خلاف گام اولیه توافقنامه بود که مورد موافقت ما قرار نگرفت.   
 
جوکار در پایان خاطرنشان کرد: همچنین وی مطرح نکردن موضوع تعلیق انرژی هسته‌ای ایران را از سوی غرب نکته‌ای مثبت خواند و گفت: این مذاکرات با جدیت و حفظ حریم خطوط قرمز پیش خواهد رفت.   
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
حسيني
۰۶:۴۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام تنها راه مقابله با زياده خواهي غربيها اتحاد داخلي و يك صدائي مقامات عالي دولتي وسياسيون و فرمان پذيري از فرمايشات مقام معظم رهيري و اتكا به خداوند متعال و برنامه ريزي لازم به منظور استفاده از پتانسل و توان نيروهاي داخلي و بها دادن به دانشمندان هسته اي كشور و حمايت از آنان با شناخت كامل از شگردهاي دشمن مكار مي باشد زيرا هرگونه ضعف نشان دادن داخلي دشمن خبيث را گستاخ تر مي نمايد
علی
۰۶:۳۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
آمریکا و نوکرانش مثل سگ هستند اگر جلوی آنها ضعف نشان دهیم وکوتاه بیایم آنها گستاخ تر خواهند شد ولی اگر نترسیم آنها از ما فرار میکنند
نظامي
۰۰:۵۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
توان دفاعي ايران قابل مذاكره نيست, سومين كشور جهان هستيم كه صنعت دفاعي مان توليد داخل است
خدارحمی
۲۲:۲۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام اگرجلوی دشمن کوتاه بیاییدهرروزیک بهانه جدیدمی گیرندخواهشا ازحقوق مردم دفاع کنید
حسین
۲۱:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
با این زیاده خواهی اونا بعیده به توافق برسیم.
مگه این که دولت یه امتیاز ویژه بشون بده که فکر نکنم بده.