سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید شد

15 خرداد، آخرین مهلت ارسال مقاله به پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی

با توجه به درخواست و استقبال چشم‌گير اساتید، دانشجویان، محققان و پژوهشگران از پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی، دبیرخانه کنفرانس مهلت ارسال مقاله را تا تاریخ 15 خردادماه 1393، تمديد کرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی کنفرانس، رئوف رابطی، دبير کمیته علمی کنفرانس ضمن قدردانی از کلیه محققین و پژوهشگران گرامی که دستاوردهای علمی خود را به صورت مقاله به این کمیته ارسال نموده-اند، اعلام کرد با توجه به مهلت ارسال مقاله تاکنون بیش از 110 مقاله به دبيرخانه کنفرانس ارسال شده است که نتایج داوری مقالات حداکثر تا تاریخ 31 تیرماه 1393 از طریق سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی اعلام خواهد شد.
با توجه به زمان پیش¬بینی شده جهت ارسال مقاله، از تمامی اساتيد، دانشجویان، محققان و پژوهشگران درخواست می‌شود به منظور جلوگيری از تراکم مقالات در روزهای پايانی و سهولت در انجام امور داوری، هر چه سريعتر نسبت به ارسال مقاله خود اقدام نمايند.

با توجه به اینکه روند داوری مقالات توسط کمیته داوران کنفرانس به صورت مجازی و از طریق کنترل پنل مربوطه انجام خواهد شد،  لذا به مقالاتی که از طریق ایمیل ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

از آنجا که موضوع اصلی این کنفرانس "بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفه‌ای به بانکداری" انتخاب شده است، مقالات ارسالی می‌بایست مرتبط با این موضوع یا محورهای فرعی آن به شرح زیر باشد:

1- بررسی چالش‌ها، تحولات و تجارب موفق بانکداری جامع (بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی، بانکداری خرد بانکداری تجاری و ... ) در دنیا و ترسیم چشم¬اندازهای آینده
2- بررسی راهبردها و مدل‌های کسب و کار بانکداری جامع
3- تبیین جایگاه بانکداری جامع در ساختار سازمانی بانک‌ها
4- توسعه فرهنگ سازمانی برای ایجاد بانکداری مدرن در بدنه بانک‌ها
5- مدیریت تغییر و فرآیندهای انتقالی به ساختار مبتنی بر مشتریان در انواع بانکداری
6- یکپارچگی و هویت برند بانکی در انواع بانکداری
7- دانش و مهارت‌های انسانی لازم برای توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع
8- شناسایی، تعریف و بخش‌بندی مشتریان به تفکیک انواع بانکداری
9- سازماندهی و مدیریت کانال‌های ارائه خدمات به مشتریان و بازتعریف نقش شعب در بانکداری جامع
10- فرایندهای توسعه محصولات و ارائه بسته خدمات به مشتریان بانکداری جامع
11- سیستم‌های اطلاعات، مدیریت ارتباط و تحلیل رفتار مشتریان بانکداری جامع
12- بازتعریف ابزارهای ترویجی و تبلیغاتی برای جذب و توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع
علاقمندان می¬توانند جهت ارسال مقاله و کسب هرگونه اطلاعات مورد نیاز به وب¬سایت www.FSMcenter.com مراجعه و یا با شماره تلفن¬های 2-66596661  تماس حاصل نمایند.
خاطرنشان می¬شود، پنجمین کنفرانس بین¬المللی بازاریابی خدمات بانکی در روزهای 26 و 27 مردادماه 1393 با حضور و مشارکت بانک¬ها، موسسات اعتباري، دانشگاه¬ها و شركت¬هاي ارائه كننده خدمات تخصصي بانکی، در مركز همايش¬هاي بين-المللي صدا و سيما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.