سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه‌ها پیش عزاول برای جهانشهر شدن تهران خواهند بود

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: دانشگاه‌ها و دانشجوها پیش عزاول به سوی یک حرکت برای جهانشهر شدن تهران خواهند بود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، بابک نگاهداری در همایش ملی «شهر جهانی» نقش ارتباطات راهبردی و دیپلماسی شهری در توسعه اجتماعی اظهار داشت: در چشم‌انداز تهران 1404 مستحضر هستیم که تهران یک جهانشهر فرهنگی و دانش‌بنیان ترسیم شده است.

وی همچنین افزود: اگر ما به دنبال تحقق این جهانشهر فرهنگی و دانش بنیان باشیم مرکز تحقق و مطالعات کشور باید دو کار را در دستورکار خود قرار دهد. یک دانشگاه‌ها و دانشجوها پیش عزاول به سوی یک حرکت برای جهانشهر شدن تهران خواهند بود و ما باید مشارکت دانشگاهی‌ها را در این عرصه با خود به همراه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این همایش 400مقاله ارسال شد و 160 چکیده مقالات ارائه شده و 10 نفر برگزیده شدند.

* توسعه شهری یعنی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مردم

درادامه این همایش محسن بنی هاشمی مدیر پنل ارتباطات راهبردی و توسعه اجتماعی گفت: وقتی ماه از توسعه شهری صحبت می‌کنیم به لفظ از شهر سخن می‌گوییم اما در واقع از مردم صحبت می‌کنیم.

وی افزود: برحسب نگاه توسعه ما باید با تکیه کردن بر ارتباطات انسانی و قرار دادن آن به عنوان یک اساس باشد.

* تهران باید در تمام دنیا دیده شود

در ادامه این همایش شهرام گیل‌آبادی دبیر همایش ملی شهر جهانی بیان کرد: تهران یک جهانشهر است و مکتب تهران خدا، انسان، اندیشه و خواسته‌های معرفتی و دیداری بسیاری از درخود دارد.

وی افزود: تهران باید در تمام دنیا دیده شود زیرا که تهران برای جهانیان حرف‌های بسیاری دارد.

در این همایش عبدالله گیویان مدیر پنل فرهنگ و ارتباط شهری، پرویز اجلالی مدیر پنل حکمرانی محلی، مدیریت شهری و شهرجهانی، محسن بنی‌هاشمی مدیر پنل ارتباطات راهبردی و توسعه اجتماعی، غلامرضا اسلامی مدیر پنل نقش فرهنگ و هنر در ارتباطات و دیپلماسی شهری، دکتر یانگ هون کواک رئیس سازمان جهانی شهروندان سئول، کره جنوبی و شهرام گیل‌آبادی دبیر همایش شهر جهانی حضور داشتند و در آخر هم از نفرات برگزیده این همایش با لوح تقدیر و لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: دانشگاه ها ، پیش ، عزاول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.