سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت /

معافيت های مالياتی و گمركی مناطق آزاد در فرودگاه رشت

با پیوستن فرودگاه سردار جنگل رشت به محدوه منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی و اجرای مصوبه هیات وزیران ، سرمايه گذاری در اين فرودگاه از معافيت های مالياتی و گمركی مناطق آزاد برخوردار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ در پی ابلاغ این مصوبه توسط معاون اول رئیس جمهور مديرعامل و تنی چند از کارشناسان منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی ضمن بازدید از قسمت های مختلف اداره کل فرودگاه گيلان و ديدار با مدير كل این فرودگاه از نزدیک با ظرفیت های صنعت حمل و نقل هوایی و امکانات فرودگاهی استان آشنا شدند و راه های همکاری دو طرف را بررسی کردند.

مديركل فرودگاه گيلان در اين ديدار با اشاره به اینکه فرودگاه سردار جنگل با مديريت واحد زير نظر شركت مادر تخصصی فرودگاه های كشور همانند گذشته به کار خود ادامه می دهد افزود: بعد از اجرای این مصوبه علاوه بر معافیت های سرمایه گذاری ، كليه خريد های تجهيزاتی، ناوبری، كمک بصری، كمک امنيتی نیازهای مربوط به فرودگاه سردار جنگل رشت هم از معافيت كامل گمركی برخوردار خواهد بود و اين خود نويد بسيار خوبی برای فرودگاه خواهد بود ضمن اينكه كاركنان اداره كل فرودگاه گيلان نيز از پرداخت ماليات مختص دريافتی ماهانه معاف می شوند.
فتاح رضوانی به اجرای طرح توسعه و تملک اراضی بيش از 160 هكتاری اطراف فرودگاه اشاره کرد و یادآور شد : سرمايه گذاری در بخش های هوانوردی و غير هوانوردی شامل احداث ترمينال باربری، ايجاد سردخانه های محصولات كشاورزی ، ايجاد آشيانه هواپيما و ... مستلزم داشتن اراضی بيشتر است که باید با همکاری همه مسئولان و نمایندگان تامین شود .


 


برچسب ها: فرودگاه ، بین المللی ، رشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.