سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هدف برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت معیشت روستائیان؛

گردهمایی مدیران کل دفاتر امور روستایی کشور برگزار شد

دومین گردهمایی مدیران کل دفاتر امور روستایی استانداری‌های سراسر کشور با هدف برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت معیشت روستائیان برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران دومین گردهمایی مدیران کل دفاتر امور روستایی استانداری‌های سراسر کشور با هدف برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت معیشت روستائیان برگزار شد.

در این گردهمایی که با حضور سیدابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و رضا ویسه معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رییس‌جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، راهکارهای رفع محرومیت‌ها، ‌ایجاد اشتغال مولد و کاهش نرخ بیکاری، ارتقای شاخص‌های توسعه روستایی و رسیدگی به وضعیت روستاهای کشور مورد بررسی قرار گرفت.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در این گردهمایی ضمن تشریح برنامه‌های دولت برای ساماندهی و رسیدگی به روستاها، بر لزوم توجه بیش از پیش مدیران استان‌ها به مناطق کمتر توسعه یافته تأکید کرد.

در این گردهمایی، مدیران کل دفاتر امور روستایی نیز هر کدام در سخنانی به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند و مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

ارتقای جایگاه دفاتر امور روستایی و عضویت رسمی مدیران کل این دفاتر در کارگروه‌های استانی، تسهیل در ارائه تسهیلات و رفع موانع سرمایه‌گذاری، تأمین آب شرب روستاها، توزیع عادلانه امکانات، جلوگیری از کاهش جمعیت روستاها و برخورداری دفاتر امور روستایی از مدیریت واحد از جمله درخواست و پیشنهادات مدیران کل دفاتر امور روستایی بود که در این گردهمایی مطرح شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.