سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

خرید تضمینی 850 هزار تن محصول استراتژیک گندم در خوزستان

مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید بیش از850 هزار تن گندم توسط مراکز گندم وابسته به شرکت های تعاون روستایی به صورت تضمینی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، هرمز خواجوی گفت: این میزان محصول  از طریق 56 مرکز خرید گندم وابسته به شرکت های تعاونی روستایی خریداری شد. این مراکز خرید، گندم معمولی را با افت مفید4درصد و غیر مفید 2درصد  با قیمت 1050 تومان و با همین میزان افت، گندم دروم رابا قیمت 1080 تومان خریداری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات برداشت گندم توسط 3200 کمباین انجام می شود که از این تعداد 400 کمباین بومی بوده و 2800 کمباین از خارج از استان وارد شده است که برای کنترل و ضدعفونی کردن کمباین های مهاجر، ایستگاه کنترل و قرنطینه در ورودی های شهرستان های بهبهان، هندیجان ، ایذه و اندیمشک مستقر شده اند.

خواجوی عنوان کرد : شهرستان های اهواز، دشت آزادگان ، شوش، دزفول،شوشتر، اندیمشک، رامهرمز و بهبهان عمده ترین مراکز تولید گندم استان هستند. مبالغ خرید گندم از کشاورزان پس از تحویل گندم از  طریق شعب سپه پرداخت می شود.

 مدیر تعاون روستایی خوزستان اظهار کرد: عملیات خرید گندم توسط 84 مرکز خرید در استان انجام شده که شامل 56 مرکز خرید تعاون روستایی و28 مرکز خرید شرکت غله و بازرگانی می باشد./س


برچسب ها: خرید ، تضمینی ، گندم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.