سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال محدودیت در تردد زائرین در عراق در ایام شهادت امام کاظم/ تردد در کاظمین به صورت عبوری خواهد بود

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: احتمالا در ایام شهادت امام کاظم (ع) تردد زائران در کاظمین و بغداد با محدودیت‌هایی روبرو خواهد شد.

محسن نظافتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلا این خبر گفت: از آنجا که کاظمین نسبت به تعداد زائرینی که به آن اعزام می‌شوند، شهر کوچکی است، و از آنجا که خود مردم عراق و همچنین زائران غیرعراقی بسیار مشتاق هستند تا در ایام شهادت امام هفتم، در این شهر حضور داشته باشند،‌ لذا محدودیت‌های ترددی در این ایام از سوی کشورعراق در نظر گرفته شده است.

وی درادامه تصریح کرد: از جمله محدودیت‌های ترددی این است که اجازه ورود هیچ خودرویی را از 10کیلومتری کاظمین به داخل شهر نمی‌دهند، لذا در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با گرفتن اطلاعات دقیق‌تر از عراق، بتوانیم همه زائران را به این شهر اعزام کنیم.

نظافتی همچنین به زائرین اطمینان خاطر داد که زمان سفر زائرین کاهش نخواهد داشت و زائران 3روز در نجف و 4روز در کربلا خواهند ماند اما در کاظمین زیارت به صورت عبوری خواهد بود، بدین صورت که زائرین پس از 2یا3 ساعت زیارت به سمت مقصد بعدی خود حرکت خواهند کرد.

مدیر کل عتبات در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی در این زمینه، به صورت کتبی به ادارات حج و زیارت استان‌ها جهت اعلام به کارگزان زیارتی و زائران ارسال خواهد شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: احتمال ، محدودیت ، تردد ، زائرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.