سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال 700 مقاله به همایش بین المللی پژوهش های قرآنی

دبیرخانه هشتمین همایش بین المللی پژوهش های سی ویکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، از ارسال 700 مقاله با محوریت قرآن کریم و تمدن اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مجموع مقالات ارسالی، 620 مقاله داخلی و مابقی مقالات خارجی از 15 کشور جهان به دبیرخانه هشتمین دوره این همایش ارسال شده است.

هماهنگی و جلب مشارکت 40 مرکز علمی و پژوهشی معتبر داخلی و دریافت مقالات و آثار علمی بیش از 15 کشور از جمله عربستان، انگلستان، پاکستان، سوئد، لبنان، سوریه، بورکینافاسو، افغانستان و عراق از ویژگی های هشتمین دوره همایش بین المللی پژوهش های قرآنی در این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم به شمار می رود.

همچنین در این دوره از همایش پژوهش های قرآنی، رشد بیش از 65 درصدی اعضای هیات ارزیابی و بهره مندی از مشارکت اعضای هیات علمی دانشگاه ها را شاهد هستیم که نشان دهنده رشد کمی و کیفی آن است.

گفتمان سازی محورها و موضوعات همایش با برگزاری 14 همایش منطقه ای در دانشگاه ها و مراکز علمی و راه اندازی سامانه جامع برگزاری همایش بین المللی پژوهش های قرآنی از ویژگی های بارز این همایش است.

مراسم اهدای جوایز هشتمین دوره همایش بین المللی پژوهش های قرآنی به عنوان یکی از مهمترین برنامه های جنبی سی ویکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم 10 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سی ویکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از پنجم تا 12 خرداد ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: ارسال ، بین المللی ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.