سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بافت تابلوفرش جام جهانی برزیل ‌توسط دو هنرمند مرندی

این فرش در حال حاضر در تهران به قیمت 35 هزار دلار پایه قیمت‌گذاری شده و قرار است‌ با حضور مسئولان کشوری و هنرمندان رونمایی و پرده‌نمایی از این تابلو‌فرش به طور رسمی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی برزیل 2014 دو هنرمند خوشذوق از شهرستان مرند تابلو فرش ابریشمی خلق کردند که در آن تصاویر مربوط به مسابقات جام جهانی برزیل، پرچم کشورهای مختلف که به این مسابقات راه یافتهاند بافته شده است.

دو نماد جام جهانی برزیل، نمایی از زمین چمن فوتبال، عکس تاریخی مقبرةالشعراه در وسط تابلوفرش و قاب منبتکاری شده بر زیبایی این اثر جلوه خاصی بخشیده است.

محمدرضا نظری مدیر اجرایی و بافنده این تابلوفرش هدف از ایجاد این اثر هنری را علاقه و مشغول به کار شدن بیش از 12 سال در هنر فرش دستباف در منزل اعلام کرد و افزود: تابلوفرش جام جهانی برزیل با رج 70 ابریشم به سبک تبریز با رنگآمیزی طبیعی بافته شده که برای بافت این تابلوفرش در مدت دو سال، 12 میلیون و 300 گره زده شده و قرار است این اثر هنری به عنوان نماد صلح دوستی از کشورمان در مسابقات جام جهانی برزیل امسال به نمایش گذاشته شود.
 
انتهای پیام/س
برچسب ها: بافت ، تابلو ، فرش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.