سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت کشور در گرو تبعیت از رهبری است

حضرت آیت‌الله مصباح گفت: ما باید اسلام را شناخته و تابع ولایت فقیه و رهبری باشیم تا کشورمان در تمامی زمینه‌ها پیروز میدان گشته و در مسیر درست قرار گیرد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حضرت آیت‌الله علامه مصباح یزدی در دیدار با جمعی از دانشجویان، بسیجی دانشگاه‌های تهران که در موسسه پژوهش امام خمینی قم برگزار شد فرمودند: امروز افرادی پیدا شده‌اند که می‌گویند این اسلام و این آیین برای 1400سال پیش بوده و سبب شده که نسل جوان و جامعه را به سمت و سویی خاص بکشانند.

وی بیان کردند: این عده که انگشت شمارند اسلام را تنها راه نجات ندانسته و شبه پارکنی می‌کنند و به همین علت ما باید اسلام را خوب شناخته و در مسیر آن حرکت کنیم.

حضرت آیت‌الله مصباح یزدی تصریح فرمودند: در مقایسه انقلاب و صدر اسلام، پیامبر در هر زمانی که فرصت پیدا می‌کردند امام علی(ع) را به عنوان وصی و جانشین خود معرفی کرده و این طبیعی است که بعد از انقلاب، همه حامی علی باشند.

استاد حوزه علمیه قم تاکید فرمودند: امروزه متاسفانه عده‌ای ناآگاه، بی‌شرمانه می‌گویند که هر کسی که انسان خوبی باشد می‌تواند راهی بهشت باشد، حتی اگر بودائی،‌ مسیحی و یا تابع هر دین دیگری است.

حضرت آیت‌الله علامه مصباح یزدی در پایان خاطرنشان کرد: همه افراد برای اینکه از مسیر اسلام خارج نشوند باید تابع ولایت فقیه حرکت کنند و اسلام را خوب شناخته و ولایت فقیه راخوب درک کنند، زیرا که ما هرجا تابع رهبری بودیم پیروز میدان گشته و این حمایت و ایستادگی تا آخر ادامه خواهد داشت.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: پیشرفت ، کشور ، در ، گرو ، تبعیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.