سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز خبر داد

آغاز دریافت لیست بیمه از طریق اینترنت در استان البرز

مدیر کل تامین اجتماعی استان البرزگفت: کارفرمایان حوزه ۳ تامین اجتماعی کرج و شهرستان اشتهارد می توانند به صورت اینترنتی لیست بیمه شدگان تحت پوشش خود را به تامین اجتماعی ارائه نمایند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مرتضی سلامی اظهار کرد: دریافت لیست بیمه  از طریق اینترنت مزایایی برای کارفرمایان تامین اجتماعی دارد.

 وی افزود: به منظور کاهش مراجعات حضوری وصرفه جویی در وقت و ایجاد رضایتمندی کارفرمایان و تسهیل در ارائه خدمات بیمه ای به خانواده تامین اجتماعی  لیست بیمه کارگران شعبه 3کرج وشهرستان اشتهارد به صورت اینترنتی دریافت می شود و فعلا این دو مرکز در استان البرز مراکز شروع این طرح هستند.

 وی با بیان اینکه اجرای این طرح می تواند مزایای فراوانی برای بیمه شدگان و کارفرمایان داشته باشد خاطر نشان کرد:این طرح حدود یکسال قبل در چند شعبه تهران به صورت آزمایشی انجام شده و اجرای این طرح در شعبه 3کرج و اشتهارد به صورت قطعی آغاز شده و کارفرمایانی که برای رمز اینترنتی مراجعه نکرده اند می توانند با مراجعه به این شعبات نسبت به دریافت رمز اینترنتی اقدام نمایند.

 وی در رابطه با اطلاع رسانی اجرای این طرح به کارفرمایان بیان کرد: اجرای این طرح به کارفرمایان به صورت پیامکی اطلاع داده شده ودر شعبات یاد شده نیز در این زمینه اطلاعات لازم را به کارفرمایان ارائه می دهند.

 مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز تصریح کرد: با ارتقای سیستم ها درصدد اجرای این طرح در سایر شعبات استان البرز نیز هستیم که به موقع در این زمینه اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: البرز ، بیمه ، اینترنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.