سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

برای رونق اقتصاد به گردشگری توجه شود

فرماندار شهرستان خاش با اشاره به اینکه در تمام نقاط این شهرستان بویژه حاشیه تفتان ظرفیتهای بالقوه ای در حوزه گردشگری وجود دارد گفت: رونق صنعت گردشگری اقتصاد این منطقه را شکوفا و متحول می کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، محمداکبر چاکرزهی روز شنبه در جریان بازدید از توانمندی های کشاورزی، دامداری و گردشگری دهستان سنگان و روستاهای حاشیه تفتان، ترشاب، چاه سم و چهزار افزود: وجود قله و کوه آتشفشان نیمه فعال تفتان با چهار هزار و 50 متر ارتفاع (بام شرق ایران) و زیباییهای کم نظیر دامنه و حاشیه این کوه زمینه بسیار مهمی برای توسعه گردشگری است.

وی تصریح کرد : خداوند را شاکریم که مواهب طبیعی و ارزشمند و آیات و نشانه های ذات بزرگ و پرشکوه احدیت را به ما ارزانی داشته و از این بابت باید در مقابل عظمت باریتعالی سرتعظیم و شکر فرودآوریم.

وی تاکید کرد: باید از این همه ظرفیت و گنجینه بزرگ به بهترین نحو بهره گیریم.

وی عنوان کرد : حمایت دولت از سرمایه گذاران در بخش گردشگری سبب رونق این صنعت در منطقه شده و در زندگی، اقتصاد و معیشت مردم نیز اثرات مطلوبی داشته است.

وی تصریح کرد: تمامی موانع در مسیر اجرای طرحهای گردشگری تفتان و شهرستان خاش باید برداشته شود و مسوولان دست اندرکار با مردم بویژه سرمایه گذاران همکاری و مساعدت داشته باشند.

      انتهای پیام/س

برچسب ها: رونق ، اقتصاد ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.