سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

استاندار همدان: هيئت تجاري روسيه سوم خرداد به همدان مي آيد

استاندار همدان از سفر هيات تجاري استان سوردلوفسک روسيه از سوم خرداد به استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ محمد ناصر نيکبخت گفت: در اين سفر دو روزه يک هيئت روسي متشکل از معاون نخست وزير روسيه، رئيس اتاق بازرگاني و سه نفر از مديران عامل ماشين‌سازي به همدان سفر مي‌کنند.
وي افزود: تفاهمنامه‌هاي مختلفي در زمينه مباحث سرمايه‌گذاري، فرهنگي، دانشگاهي و کشاورزي با اين هيئت تجاري منعقد خواهد شد.
استاندار اظهار داشت: اين هيات جلسه اي با اتاق بازگاني و فعالين اقتصادي استان خواهد داشت و از چند واحد توليدي در شهرستان هاي نهاوند و ملاير بازديد خواهد کرد.
نيکبخت اضافه کرد: بازديد از کارخانه فولاد ويان، شرکت فروسليس ملاير و شرکت سيمان نهاوند در برنامه کاري اين هيات قرار دارد.
وي گفت: سفر اين هيات تجاري و گسترش روابط با کشور روسيه در راستاي سياست هاي دولت تدبير و اميد براي توسعه اقتصادي و علمي استان و کشور است.
استاندار يادآور شد: بعد از گذشت يک ماه از سفر هيئت روسي به همدان، يک هيئت تجاري نيز از همدان به روسيه اعزام خواهد شد.
در فروردين امسال نيز سفير روسيه در ايران وارد استان همدان شد تا به گونه اي مقدمات سفر هيئت بلند پايه روسي در خرداد ماه را فراهم کند. در اين سفر سفير روسيه ابتدا ديداري 30 دقيقه اي با استاندار همدان داشت و سپس در جمع فعالان اقتصادي استان همدان حاضر شد تا مشکلات و موانع سر راه آنها در تجارت با روسيه را بشنود.
سفير روسيه همچنين از برخي اماکن گردشگري استان همدان همچون آرامگاه بوعلي سينا، کليساي کاتوليگ و کتيبه هاي گنجنامه بازديد کرد.ش
برچسب ها: هیئت ، تجاری ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.