سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /عامری /8701329

آغاز جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت در هرمزگان

نهمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت در فرهنگسرای طوبی بندرعباس آغاز شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس دبیر بخش فیلم جشنواره ملی اردیبهشت گفت: این جشنواره در۴ بخش فیلم های مستند، انیمیشن ، داستانی و تجربی برگزار می شود.

امیر زاده افزود: از ۸۸۰ فیلم ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ۸۲ فیلم انتخاب شد که در ۴ روز نمایش داده می شود.

وی با اشاره به انتخاب یک فیلم در هر بخش به عنوان فیلم برگزیده در جشنواره گفت: در بخش فیلم های انیمیشن و تجربی تنها خود فیلم برگزیده می شود اما در فیلم های مستند و داستانی همه عوامل فیلم به عنوان برگزیده معرفی می شوند.

دبیر بخش عکس جشنواره ملی اردیبهشت نیز گفت: از ۱۳ هزار عکس ارسال شده به دبیرخانه ۵۱ عکس به بخش مسابقه راه یافت انصاری افزود: هرمزگان با حضور ۶ عکاس پس از تهران بیشترین آثار را در بخش عکس جشنواره به خود اختصاص داده است.

وی گفت: موضوع عکس های جشنواره آزاد و با رویکرد انسان معاصر است که در روز پایانی در بخش تک عکس ۳ نفر و در بخش مجموعه عکس نیز ۳ نفر برگزیده می شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمز گان گفت: به علت حضور پر رنگ فیلمسازان و عکاسان کشوری ، این جشنواره برای نخستین بار به عنوان جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت برگزار شد.

حجه الاسلام مرشدی افزود: حضور هنرمندان هرمزگانی در جشنواره های ملی و کشوری نشان دهنده رشد قابل توجه هنردر استان است .

جشنواره ملی عکس و فیلم اردیبهشت از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت در فرهنگسرای طوبی و روز ۳۱ اردیبهشت نیز در تالار آوینی بندرعباس برگزار می شود.

انتهای خبر/ش/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.