سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

روحانیون برای مقابله با انتشار خرافه‌گویی‌های وهابیت نقش مهمی دارند

امام جمعه شاهین‌دژ ضمن هشدار از انتشار خرافه‌گویی‌های وهابیت در میان مردم، گفت: روحانیون برای مقابله با انتشار خرافه‌گویی‌های وهابیت در جامعه رسالت اساسی بر دوش دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام نقی باقری در جمع طلاب حوزه‌های علمیه شاهین‌دژ، اظهار داشت: عقاید و خرافه‌گویی‌های وهابیون امروز در جوامع به شدت در حال تکثیر و رشد هستند و تنها عامل مقابله با انتشار این خرافه‌گویی‌‌ها در جامعه، تمسک به اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی به شرارت‌ها و فعالیت‌های وهابیون و سلفیون در جامعه امروز اشاره کرد و افزود: وهابیون در تلاش هستند تا اسلام ناب محمدی(ص) را در میان مرم با بدعت‌گذاری‌های خود خدشه‌دار کرده و مردم را نسبت به اسلام بدبین کنند.

باقری با اشاره به اهداف شوم آنان از اقدامات قبیح خود در قبال مسلمانان، گفت: آنان می‌خواهند با این اقدامات، اسلام را در میان مردم به عنوان دینی خشن شناسانده و مسلمانان را به عنوان تروریست به جوامع معرفی کنند.

وی با اشاره به جایگاه اثرگذار رهبریت در جامعه اسلامی نیز گفت: هم‌سوسازی مردم با رهبری و علما، عامل مهمی در مقابله با چنین تهدیدها و توطئه‌های دشمنان است.

باقری تفرقه‌اندازی میان مسلمانان را از دیگر اهداف شوم مستکبران و وهابیون در میان مسلمانان اعلام و تصریح کرد: آنان می‌خواهند مردم را نسبت به نظام اسلامی و اهداف آن بدبین کنند.

امام جمعه شاهین‌دژ در ادامه ضمن تقدیر از حضور پرشور جوانان و طلاب در مراسم پرفیض اعتکاف، گفت: در این زمینه نیز وهابیون وارد عمل شده بودند تا با پراکنده ساختن برخی خرافه‌گویی‌ها اصل موضوع اعتکاف را زیر سوال برده و جوانان را از اقدام به این عمل باز دارند.

باقری همچنین با اشاره به اوضاع موجود در برخی از کشورهای اسلامی، تصریح کرد: مسلمانان امروز از ملت ایران درس آزادگی و استقامت می‌آموزند و ملت‌های ستمدیده عالم با الگوگیری از مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر غاصبان، در تلاش هستند تا تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی همچنین بر نقش طلاب و مبلغان مذهبی در ارتقای سطح آگاهی عمومی افراد اشاره کرد و افزود: شما طلاب باید با ارتقای سطح آگاهی خود و انتقال آنها به جوامع، به رسالت مهم خود در ارتقای سطح بینش افراد تلاش کنیدش/ن.

برچسب ها: نقش ، هشدار ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.