سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارین پالیسی: همکاری روسیه با آمریکا علیه ایران ادامه می‌یابد

یک نشریه آمریکایی با انتشار گزارشی خاطر نشان کرد که آمریکا و روسیه با وجود اختلاف‌های دیپلماتیک درباره اوکراین و سوریه، در خصوص مسایل بین المللی چون مساله ایران و کره شمالی که نکته تقابل منافع دو کشور است، همکاری می کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فارین پالیسی؛ یک نشریه آمریکایی با انتشار گزارشی خاطر نشان کرد که آمریکا و روسیه با وجود اختلاف های دیپلماتیک درباره اوکراین و سوریه، در خصوص مسایل بین المللی چون مساله ایران و کره شمالی که نکته تقابل منافع دو کشور است، همکاری می کنند.
 
به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نشریه "فارین پالیسی" در گزارشی نوشت: واشنگتن برخی همکاری های نظامی خود را با روسیه تعلیق و تهدید کرده است که برای منزوی کردن مسکو تدابیر بیشتری اتخاذ خواهد کرد و این درحالی است که این دو قدرت بزرگ برای مهار گسترش سلاح اتمی، تروریسم و نیز توقف فجایع گروهی در مناطقی چون جنوب سودان همکاری می کنند.
 
این نشریه می افزاید: دولت های آمریکا و روسیه در زمینه برنامه هسته ای ایران همچنان با هم همکاری می کنند و این درحالی است که دیپلمات های غربی پیشتر ابراز نگرانی می کردند که کشمکش های مسکو و واشنگتن در خصوص اوکراین، مذاکرات هسته ای را تحت تاثیر قرار دهد.
 
فارین پالیسی در این گزارش خاطرنشان کرده است که تا کنون این نگرانی ها بی مورد بوده و روند همکاری ها بیانگر آن است که روسیه، آمریکا و کشورهای بزرگ اروپایی نمی خواهند اختلافات سیاسی فیمابین در خصوص اوکراین و سوریه از کنترل خارج شود و کار به جایی برسد که به تلاش های مشترک آنها در خصوص ایران و کره شمالی پایان داده شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.