سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اول خرداد ماه؛

بسته‌های جدید "حمایت دارویی از بیماران" اجرایی می‌شود

رییس سازمان غذا و دارو از اجرای تفاهم نامه‌ی بیمه‌ای برای تحت پوشش قرار گرفتن 300 قلم داروی بیماران صعب العلاج، خاص و مزمن در اول خرداد خبر داد.

دکتر رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته ‌آینده اولین فهرست دارویی که نسبت به فهرست سال 92 جامع تر است ابلاغ می‌شود، بیان داشت: تقریبا 300 قلم دارو در این فهرست تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت به طوری که آن دسته از داروهایی که قبلا پوشش 50 درصدی داشته‌اند، 70 درصد و اقلامی که 70 درصد تحت پوشش بیمه بودند 90 درصد مورد حمایت بیمه قرار می‌گیرند.

وی همچنین با اشاره به اینکه برخی داروهای بیماران خاص به طور رایگان به آن‌ها عرضه می‌شود گفت: این بیماران از محلی که "سازمان تامین اجتماعی" و" بیمه خدمات درمانی" اعتبار می‌گیرند، برخی داروهای خود را به طور رایگان دریافت می‌کنند.

دیناروند با اشاره به اینکه این بسته‌ی حمایتی شامل بیماران خاص، صعب العلاج، مزمن و داروی بیماران سرطانی است، اظهار داشت:  تمامی جوانب باید مورد سنجش قرار گیرد تا هرجا که بیماران نیاز به حمایت جدی دارند، با هماهنگی سازمان‌های بیمه گر وارد عمل شویم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.