سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات یک قطعه پرنده بوتیمار کوچک و یک قلاده روباه در شهرستان پاکدشت

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از تحویل یک قطعه بوتیمار کوچک توسط دوستدار محیط زیست و همچنین نجات یک قلاده روباه با تلاش یکساعته مامورین اجرایی محیط زیست شهرستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمودرضا سعیدپور با اعلام این خبر گفت: در پی تحویل یک قطعه بوتیمار کوچک توسط یکی از دوستداران طبیعت به مامورین محیط زیست این اداره مشخص شد که  این پرنده از ناحیه بال دچار آسیب دید گی شده است.

وی با بیان اینکه که این پرنده در حال حاضر به دلیل جراحت تحت مراقبت می باشد افزود: پس از حصول اطمینان از سلامت جسمی، این پرنده در طبیعت رهاسازی خواهد شد.

گفتنی است بوتیمار کوچک از راسته لک لک سانان، تیره حواصیلیان می باشد. این پرنده در مناطق با پوشش گیاهی نیزاری و فشرده به سر برده و در باتلاق های پردرخت و نزدیک به آب آشیانه می سازد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت  در ادامه افزود: همچنین در پی گزارش تلفنی پرسنل اداره مخابرات شهرک قائم مبنی بر سقوط یک قلاده روباه در چاهی در داخل اداره مخابرات شهرستان که بدلیل فرار از سگ های گله بوده ، واحد گشت محیط زیست شهرستان به محل اعزام و با تلاش یک ساعته محیط بانان، جانور از این گودال خارج و در محیط طبیعی خود رها سازی شد.

وی با بیان اینکه روباه معمولی در اکثر زیستگاه ها و حتی در داخل شهر و در بسیاری از پارکها و باغات و حتی منازل مشاهده می شودگفت: از كليه همشهريان عزيز درخواست مي گردد چنانچه موردي مشاهده کردند به اداره محيط زيست شهرستان تحويل دهند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت پذيرد.
برچسب ها: نجات ، پرنده ، روباه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.