سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم مشاور وزیر و رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت؛

مشاور رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت در امور آموزش، پژوهش،‌ فناوري و نوآوری منصوب شد

با حکم دکتر علیرضا دلاوری مشاور وزیر و رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت مهندس حمید اسماعیل زاده به عنوان مشاور رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت در امور آموزش، پژوهش،‌ فناوري و نوآوری منصوب شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ متن این حکم به شرح زیر است:
 
جناب آقای مهندس حمید اسماعیل­زاده
 
 سلام علیکم
نظر به تعهد، تخصص، حسن تدبیر و تجارب ارزنده جناب عالي، به موجب اين ابلاغ به سمت «مشاور رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت در امور آموزش، پژوهش،‌ فناوري و نوآوری» انتخاب می شوید تا با اتكال به خداوند متعال، این دبیرخانه را در پیشبرد ماموریت خود در زمينه يكپارچگي، ساماندهي و نهادينه نمودن نقش و وظايف قانوني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان سياستگذار، برنامه ریز و ناظر بخش سلامت در كشور،‌ در راستاي تحقق رويكرد سلامت همه جانبه  و انسان سالم در همه قوانين،‌ سياست هاي اجرايي و مقررات، یاری رسانید.

اميد است در انجام شايسته امور محوله بوي‍ژه موارد ذيل با رعايت منشور اخلاقي دبیرخانه و به کارگرفتن تمامی ظرفیتها در خدمت و ارتقاء عادلانه  سلامت مردم شريف ايران اسلامي موفق و موید باشيد.

1. کمک به تحقق اسناد بالادستي مرتبط با آموزش و پژوهش، ‌فناوري و نوآوري از جمله سياست هاي كلي سلامت،‌ نقشه جامع علمی کشور، قانون برنامه پنجم توسعه، برنامه دولت تدبیر و امید، برنامه وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و ...

2. كمك به روزآمد نمودن،‌ استقرار و پايش اجراي نقشه جامع علمي كشور در حوزه سلامت

3.كمك به تقویت فرآیند سیاست گذاری‌، تصميم گيري و اقدام مبتنی بر يافته ها و شواهد معتبر و متقن علمي در حوزه آموزش،‌ پ‍ژوهش و ‌، فناوري و نوآوري در بخش سلامت

4.كمك به ساماندهي نظام ملي نوآوري سلامت

5.کمک در فرآیند طراحی و استقرار برنامه ششم توسعه سلامت ، آموزش و پژوهش پزشکی
 
 
دکتر علیرضا دلاوری
مشاور وزیر و رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت


انتهای پیام/
برچسب ها: وبدا ، فناوری ، مشاور وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.