سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري هفتمین کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات در دانشگاه سمنان

هفتمین کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات با حضور دبیرانجمن ایرانی تحقیق در عملیات ، رئیس پژوهشکده تحقیق در عملیات ، مدیر کل فناوری اطلاعات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مسئولان استانی و دانشگاهی ، در تالار دانش دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان آغاز به کار کرد

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ،  این کنفرانس دو روزه با هدف ایجاد فضایی برای تبادل اطلاعات و گردهمایی متخصصان و دانشجویان علم تحقیق در عملیات برگزار شده است.

 دبیر علمی هفتمین کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات  در مراسم افتتاحیه این کنفرانس گفت : در مجموع 920 نفر برای شرکت در این کنفرانس علمی بین المللی ثبت نام کردند.

دکتر محمد رضا صافی افزود : 720 مقاله از کشورهای مختلف ازجمله ایران، ایتالیا ، دانمارک ، آلمان و چک به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که نهایتا 585 مقاله پذیرفته شد.

  وي در ادامه گفت  : از این تعداد 235 مقاله به صورت شفاهی و 358 مقاله هم به عنوان پوستر در مدت دو روز برگزاری این کنفرانس ارائه می شود.

 دبیر انجمن ایرانی تحقیق در عملیات هم در این مراسم گفت : انجمن ایرانی تحقیق در عملیات توانسته با ارائه عملکردی خوب ، جزو انجمن های برتر کشور معرفی شود.

دکتر هاشمی تشکری افزود : تحقیق در عملیات در سالهای اخیر توانسته مسائل بسیار زیادی در زمینه صنعت ، حمل و نقل ، نفت و گاز و ... کشوررا حل کند.

. فرماندار سمنان هم در مراسم افتتاحیه این کنفرانس به ظرفیت ها و پتانسیل های استان اشاره کرد و گفت : در سند چشم انداز توسعه سه محور صنعت ، آموزش عالی و گردشگری مطرح شده که به نظر می رسد در دو بخش اول تا کنون موفق تربوده ایم ، خصوصا در بخش آموزش عالی استان پیشرفت ها بیشتر احساس می شود. 


انتهای پیام/
برچسب ها: کنفرانس ، تحقیق ، مقاله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.