سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوبلور سریال "کوچه اقاقیا"، مهمان سیمای کردی "شبکه سحر"

سحر الیاسی پور از صداپیشگان دوبله کردی "شبکه سحر"، مهمان برنامه این هفته "ما و شما" سیمای کردی این شبکه است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، سحر الیاسی پور، که در سریال "کوچه اقاقیا" که هر شب از سیمای کردی پخش می شود در نقش "طلعت" به گویندگی پرداخته است، از سابقه حضور خود در عرصه دوبله فیلم و سریال ها به زبان کردی، با مخاطبان برنامه "ما و شما" گفت و گو می کند

از جمله سریال ها و مجموعه های تلویزیونی که سحر الیاسی پور به گویندگی در آنها پرداخته است می توان به "ساختمان 85"، "پلیس جوان"، "توطئه فامیلی"، "قفسی برای پرواز"، "ارمغان تاریکی" و "شیخ بهایی" اشاره کرد.

"کوچه اقاقیا" به مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی در 90 قسمت 45 دقیقه ای به زبان کردی دوبله شده و در حال حاضر هر شب ساعت 22:45 به وقت تهران از سیمای کردی شبکه سحر پخش می شود.

این سریال تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران، داستان زندگی پیرمردی را به تصویر می کشد که گهگاهی روح همسرش را می بیند و رابطه او با فرزندان و افراد خانواده اش منجر به وقوع اتفاقات جالبی می شود.

"ما و شما" به تهیه کنندگی شراره خرازیان از آیتم هایی همچون گفت و گوی مجری و بازیگر مهمان، گزارش مردمی از سنندج و نمایش بخش هایی از هنرنمایی بازیگر مهمان در سریال مربوطه تشکیل شده است.

آزاد ابراهیمی اجرای این برنامه را بر عهده دارد و محمد محمدی و مصطفی قوامی دستیاران تهیه و یحیی امینی گزارشگر آن هستند.

"ما و شما" امشب شنبه 27 اردیبهشت ماه ساعت 22:00 به وقت تهران به صورت زنده روی آنتن سیمای کردی شبکه سحر می رود.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، سحر ، سریال ، گوینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.