سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نسخه مینی اچ تی سی One M8 معرفی شد

پس از شایعات فراوان پیرامون نسخه مینی و یا کوچک تر پرچم دار جدید اچ تی سی، سرانجام این اسمارت فون با نام One Mini2 معرفی شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، طراحی این محصول که جایگزین نسل قبلی One Mini شده است، همان طور که انتظار می رفت همانند اسمارت فون M8  می باشد، با این تفاوت که به صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 720 p مجهز شده است، چگالی تصویر این صفحه نمایش معادل 326 پیکسل بر هر اینچ مربع است و در دو طرف این صفحه نمایش همان بلندگوهای استریو BoomSound قرار گرفته اند.

 پردازنده Mini 2 یک پروسسور 4 هسته ای اسنپ دراگون 400 با قدرت 1.2 گیگاهرتز  است که در کنار چیپ گرافیکی آدرنو 305 و رم 1 گیگابایتی قدرت پردازشی این اسمارت فون را تامین می کند، همچینین این تلفن به 16 گیگابایت حافظه ی داخلی به همراه پشتیبانی از میکرو اس دی تا ظرفیت 128 گیگابایت، مجهز شده است.

اما نکته جالب در مورد این محصول، عدم استفاده از فناوری اولتراپیکسل در دوربین آن است، دوربین اصلی این اسمارت فون 13 مگاپیکسلی مجهز به سنسور BSI و لنز f/2.2 است، دروبین جلوی Mini2 نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فول اچ دی می باشد، این محصول به لیست کاملی از امکانات ارتباطی از جمله 4G-LTE, Wifi DualBand و ... مجهز شده است، اندروید نسخه 4.4 به همراه رابط کاربری سنس 6 و باتری 2100 میلی آمپری از دیگر مشخصات این محصول به شمار می رود.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.