سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

مسابقه خیرخواهانه فوتبال در ساری / تساوی خبرنگاران مازندرانی و تهرانی

دو تیم فوتبال منتخب خبرنگاران استان مازندران ( یاران مازنداسپرت ) و تیم فوتبال قلم ورزش تهران در استادیوم شهید متقی ساری به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ابتدا در دقیقه 25 این دیدار روی روی سانتر از جناح راست محمد اسدی و دفع ناقص دروازبان تیم قلم ورزش، مهدی رضی صاحب موقعیت گلزنی شد تا با یک بغل پای ساده حساب کار را یک بر صفر به سود تیم میزبان کند . سایر گل های این دیدار هم دو بار در دقایق 70 و 75 توسط فریدون موسوی و مهدی توتونچی برای تیم قلم ورزش به ثمر رسید.

گل تساوی تیم فوتبال یاران مازنداسپرت هم در دقیقه 89 این دیدار از روی نقطه پنالتی توسط فتاح رحیمی به ثمر رسید تا این دیدار خیریه برنده ای نداشته باشد.

گفتنی است در این دیدار مدیریت تیم خبرنگاران را در این بازی حسن عبدالهاشم پور، اسکندر خاوری نژاد و علی امینی برعهده داشتند.

در ترکیب یاران مازند اسپرت این خبرنگاران حضور داشتند:

کیوان سیر، محمد اسدی، مجید بابایی، مقداد بهرامی، مهدی کهن روز، میثم محسنی ، امیر علی رزاقی ، مهدی رضی، شایان کیانوش، مرتضی خالقی، حسن عبدالهاشم پور، علی فروتن علیزاده، احسان ضامنی ، عبدالرضا نجفی، مهدی روحی، میثم کاوه ، عادل روحی، حمید کلانتری، فتاح رحیمی و مهرداد فاضلی بازیکنان تیم خبرنگاران ورزشی مازندران در این مسابقه بودند

- حضور تماشاگران در این دیدار قابل ملاحظه بود و استقبال نسبتا خوبی از این دیدار خیرخواهانه به عمل آمد.

- حضور امید عالیشاه و میرهانی هاشمی به عنوان میهمان در این دیدار از نکات جالب توجه بود

- در ابتدای این دیدار بنر هایی به همراه دو تیم وازد زمین بازی شد که یاد و خاطره آقایان علی مودت و جابر معافی را زنده نگاه داشته بود.

- حضور کودکان سرطانی در این دیدار و تشویق آنها توسط تماشاگران از دیگر نکات مثبت این دیدار به شمار می رفت.

- غیبت به یکباره و عجیب سعید بسطامی در لحظه آخر از دیگر نکات این دیدار بود تا خبرنگاران استان تقریبا بدون سرمربی این دیدار را برگزار کنند.

- در ابتدای این دیدار بازیکنان تیم فوتبال یاران مازنداسپرت با اهدا شاخه گل از بازیکنان تیم فوتبال قلم ورزش استقبال کردند.

مدیران موسسه ماهک در این دیدار حضور فعالی داشتند که جا دارد از این عزیزان تشکر کنیم.

- سعید نجاریان ساروی رئیس هیات فوتبال ساری و عضو شورای شهر ساری و مهدی نعمتی از مربیان خوب فوتسال استان در این دیدار از دیگر نکات این دیدار بود.

- اعضای شورای شهر ساری ، اسماعیلی عضو شورای شهر قائمشهر ، بریمانی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری ، عادل عالیشان رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر ، حسین قزل سفلو و سید ذوالفقار شریفی از مربیان فوتبال مازندران ، میلاد اکبری سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه و خبرنگاران استان نیز از نزدیک نظاره‌گر بازی بودند. همچنین تعدادی از کودکان سرطانی که با هزینه مجموعه ماهک تحت درمان قرار می‌گیرند نیز در کنار ورزشکاران دیده می‌شدند.
برچسب ها: مسابقه ، فوتبال ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.