سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روابط عمومي رسانه ملي پيشاني رسانه اي كشور است

معاون اداري مالي سازمان صدا و سيما نقش روابط عمومي اين سازمان را در ترويج اهداف سازمان موثر دانست .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، ، جواد تقدس نژاد در مراسم اختتاميه همايش سراسري روابط عمومي هاي سازمان صدا و سيما گفت: روابط عمومي سازمان صدا و سيما پيشاني رسانهاي كشور به شمار مي رود چرا كه كار اصلي صدا و سيما روابط عمومي و ايجاد ارتباط با مردم به شمار مي رود .
 
تقدس نژاد ضمن قدرداني از زحماتي كه كاركنان روابط عمومي رسانه ملي در شبكه هاي مختلف راديويي و تلويزيوني و همچنين مراكز صدا و سيما دارند افزود: شما بايد با تكيه بر چشم اندازهايي كه در اهداف سازمان صدا و سيما به ويژه در افق رسانه بر آنها تاكيد شده مروج ارتباط انساني و فرهنگ ساز باشند .
 
وي همچنين از تلاش همكاران روابط عمومي در هفته نامه و پايگاه اطلاع رساني روابط عمومي رسانه ملي كه وظيفه نشر اخبار رويدادهاي سازمان را برعهده دارند قدرداني كرد .
 
رئيس مجمع نمايندگان استان گيلان در مجلس شوراي اسلامي ديگر سخنران اين همايش بود . وي در سخناني با تبريك روز روابط عمومي (27ارديبهشت) به كاركنان روابط عمومي رسانه ملي ، گفت : شما به طور قطع از مهارت خاصي در ايفاي نقش روابط عمومي برخورداريد و همين توانمندي باعث شده روابط عمومي صدا و سيما از روابط عمومي هاي ديگر سازمان ها و نهاد ها متمايز شود .
 
حميد رضا خصوصي روابط عمومي سازمان صدا و سيما را به رزمندگان بي سنگر در ميدان فرهنگ و انديشه تشبيه كرد و افزود: شما در تلاش براي حفاظت از ارزشهاي انقلابي و فرهنگي مردم نگهباناني پر تلاش به شمار مي رويد .
 
در اين مراسم همچنين سيد تقي سهرابي مديركل روابط عمومي رسانه ملي 27 ارديبهشت را به همكاران خود تبريك گفت و از تلاش هاي آنان در عرصه ارتباطات مردمي قدرداني كرد .
 
سهرابي به تشريح تلاش ها ، پيشرفت ها و موفقيت هاي يك دهه گذشته سازمان در عرصه هاي مختلف پرداخت و افزود: اين پيشرفت ها در سايه عزم ملي و مديريت جهادي بدست آمده اند . بايد از اين افتخارات بزرگي كه براي ملت ايران به ارمغان آورده شده قدرداني كرد.
 
مديركل روابط عمومي رسانه ملي همچنين از باشگاه مخاطبان به عنوان موضوعي جدي در اين اداره كل و نمادي از ارتباط صادقانه با مخاطب نام برد و خطاب به مديران روابط عمومي هاي شبكه هاي راديويي و تلويزيوني و مراكز استان هاي صدا و سيما افزود: باشگاه مخاطبان يك آيتم كوچك با اهدافي بلند در روابط عمومي رسانه ملي است  و بايد همه آن را جدي بگيرند . وي از همكاران خود خواست با تجميع اطلاعات ، حركت به سمت تخصصي تر شدن و افزايش مهارت هاي حرفه اي ، پيكره روابط عمومي را قويتر كنند .
 
در مراسم اختتاميه همايش سراسري روابط عمومي هاي شبكه هاي راديويي و تلويزيوني ، مراكز استان ها و مراكز وابسته به صدا و سيما كه از چهارشنبه گذشته در زيبا كنار رشت برگزار بود برترين روابط عمومي ها معرفي شدند .
 
برگزيدگان به شرح زير معرفي مي شوند :
 
در بخش پاسخگويي به مخاطبان مسعود بهرام نژاد مدير روابط عمومي مركز لرستان و حسين بداغي مدير روابط عمومي شبكه بازار  .
 
در بخش اطلاع رساني و رسانه هاي نوين ، فرج الله فرهادي مدير روابط عمومي مركز چهارمحال و بختياري و محمد رضا پروحسن مدير روابط عمومي شبكه يك .
 
در بخش تبليغ فرهنگي قرآني ، علي ابولفتحي مدير روابط عمومي مركز سروش و محمد علي انتظام مردير روابط عمومي مركز گيلان.
 
در بخش تعامل و ارتباط با ستاد، حسين عربي مدير روابط عمومي راديو فرهنگ و سيد مهدي محمدي مدير روابط عمومي مركز مازندران .
 
و در بخش ويژه محسن زاهد احمدي مدير روابط عمومي مركز خراسان شمالي و رضا ايرانمهر مدير روابط عمومي مركز سيستان و بلوچستان .
 
اين همايش جمعه به كار خود پايان داد .

انتهای پیام/
برچسب ها: رسانه ، سازمان ، صدا ، سیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.