سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

خوی با 112 میلی‌متر همچنان کم‌بارش‌ترین شهرستان آذربایجان غربی

سرپرست تحقیقات هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به بارش‌های اخیر در اغلب مناطق استان، گفت: خوی با 112 میلی‌متر همچنان کم‌بارش‌ترین شهرستان استان در طول سال زراعی جاری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، صیاد خشتکار ثانی در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش میزان بارندگی‌ها در آذربایجان غربی اظهار داشت: در طول 48 ساعت گذشته، میانگین بارندگی در مناطق مختلف آذربایجان غربی 11 میلی‌متر گزارش شده است.

وی تصریح کرد: بیشتر این بارندگی‌ها در طول 48 ساعت گذشته مربوط به شهرستان نقده به میزان 24 میلی‌متر بوده است.

خشتکار ثانی به آمار میزان بارندگی‌ها در طول سال زراعی جاری نیز اشاره کرد و افزود: در طول سال زراعی جاری مجموع میزان بارندگی‌ها در استان 277.5 میلی‌متر بوده است.

وی شهرستان سردشت را رکورددار بیشترین بارندگی‌ها در طول سال زراعی جاری اعلام و تصریح کرد: در این مدت 698 میلی‌متر نزولات جوی در این شهرستان باریده است.

سرپرست تحقیقات هواشناسی آذربایجان غربی همچنین با بیان اینکه خوی کم‌ بارش‌ترین شهرستان استان در طول این مدت بوده است، گفت: در این مدت مجموع کل بارندگی‌ها در این شهرستان 112 میلی‌متر بوده است.

خشتکار ثانی با اشاره به کاهش 65.2 میلی‌متری بارندگی‌های سال زراعی جاری نسبت به میزان آن در مدت مشابه سال زراعی گذشته، گفت: جمع کل بارندگی‌ها در مدت مشابه زراعی سال گذشته 342.7 میلی‌متر بوده است.

وی همچنین وضعیت جوی استان را برای پایان هفته عموما ابری اعلام کرد و افزود: هوای استان برای پنج‌شنبه، قسمتی ابری بوده و از بعد از ظهر احتمال رشد ابر و نیز رگبار، رعد و برق و وزش باد نیز پیش‌بینی شده است.

خشتکار ثانی همچنین آسمان استان را برای روز جمعه کمی تا قسمتی ابری اعلام کرد و افزود: از بعد از ظهر جمعه نیز احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در برخی نقاط نیز دور از انتظار نیستز/.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.