سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه‌ امدادرسانی در مناطق سیل زده سیستان/ سیل تاکنون هیچ تلفات جانی نداشته است

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات گفت: روند امداد رسانی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد و سیل امسال نسبت به مشابه سال گذشته خود، خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

مرتضی مرادی پور، مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شدت بارش باران در برخی استان‌های کشور گفت: طی بارش‌های شدید باران و طغیان رودخانه فصلی، شهر سراوان و 6 روستای پشتکوه، تل کوه، شهرک، خوشاب، کورکان و حاجی‌آباد متأثر شدند که نیروهای امدادگر، کار امدادرسانی را از همان دقایق ابتدای شروع کردند.

وی در ادامه بیان داشت: امدادگران به 200 نفر از سیل‌زدگان امدادرسانی کرده و با برپایی یک اردوگاه و 35 دستگاه چادر آنان را اسکان اضطراری دادند.

وی با اشاره به خسارت دیدن 25 واحد مسکونی افزود: 5 واحد مسکونی در تل کوه و 20واحد در خوشاب به طور کامل آسیب دیدند.

مرادی پور با اشاره  به توزیع اقلام امدادی به سیل‌زدگان تصریح کرد: موکت، پتو، کنسروجات، نان از جمله اقلامی است که در بین سیل‌زدگان توزیع شده است و روند امداد‌رسانی همچنان ادامه دارد.

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات با بیان اینکه امسال در این سیل تلفات جانی نداشته‌ایم گفت: سال گذشته در منطقه سیستان و بلوچستان رودخانه فصلی منجر به سیلاب شد اما در سیل امسال تلفات جانی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.