سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان تکلیف است

خطیب نمازجمعه کرمان گفت: مقاومت در مذاکرات هسته‌ای در برابر زیاده خواهی دشمنان یک تکلیف برای تیم مذاکره کننده ایران است وگروه مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان همه تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند این وظیفه را به درستی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، حجت الاسلام محمد قاسمی ‌زاده در خطبه‌های آیین وحدت بخش نماز جمعه کرمان به دور چهارم مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه1+5 اشاره و خاطرنشان کرد: در دور چهارم مذاکرات، باید به یک سند جامع هسته‌ای دست یابیم.

وی همت والای مردم و دانشمندان ایران اسلامی در دستیابی به فن آوری صلح آمیز هسته ای را ستود و تاکید کرد: باید مفاد سند جامع هسته‌ای با دقت بیشتر تنظیم شود تا بتوانیم با عزت و اقتدار بیش از پیش، به نتیجه مطلوب تری دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام قاسمی ‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، به بازدید اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: در این نمایشگاه بخش‌هایی مربوط به پهپادها و انواع و اقسام موشک‌های بالستیک، ضد ناو و رادارها، کنترل کننده‌ها و هدایت کننده‌ها وجود داشت که بسیار مهم بود.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به بیانات گهربار رهبرمعظم انقلاب اسلامی پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه مبنی بر اینکه "باید بدانیم ما می توانیم" افزود: طبق رهنمودهای رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی باید این اعتقاد به وجود بیاید که "ما می‌توانیم" زیرا دشمنان به حقوق بشر، قوانین بین‌الملل، انسانیت و اخلاقیات هیچ توجهی ندارند و برای دشمنان منافع خودشان مهم است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری آیین معنوی اعتکاف، حضور معتکفان را گسترده و چشمگیر خواند و افزود: این حضور بدان معناست که این انگیزه مهم دینی و فرهنگی در وجود مردم موج می‌زند.

امام جمعه موقت کرمان همچنین درگذشت فرمانده دلاور تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و یادآور شد: سردار حسین افشارمنش از خوبانی بود که همواره در عرصه‌های مختلف برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد./ز

برچسب ها: ایران ، صلح آمیز ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.