سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"ابوطالب" مستند "بنْتِ جُبَیْل" را به زودی به روی آنتن می‌برد

"سعید ابوطالب" از پخش مستند " بِنْتِ جُبَیْل " از شبکه اول سیما در آینده نزدیک خبر داد.

سعید ابوطالب مستندساز تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این مستند به ساختار سیاسی لبنان پس از جنگ 33 روزه در سال 2006 با حضور شخصیت‌های برجسته لبنانی می‌پردازد.

وی بیان کرد: در این برنامه با حضور 45 نفر از شخصیت‌های شاخص لبنان، که شامل موافقین و مخالفین مقاومت می‌شوند، به تجزیه و تحلیل نتایج و تاثیرات جنگ به آرایش‌های سیاسی‌ لبنان پرداخته می‌شود.

ابوطالب همچنین به ساخت مجموعه دیگری اشاره کرد که در حال حاضر در حال نگارش است که وی تهیه کننده و سرپرست نویسندگان این مجموعه می‌باشد.

وی در مورد این سریال گفت: این مجموعه، یک سریال داستانی است در 26 قسمت با نام "بیروت، شمال شرق" که در ژانر جاسوسی و مربوط به یکی از ترورهای ناموفق رهبران حزب‌الله است و همانطور که گفتم این سریال در مرحله نگارش قرار دارد.

ابوطالب در خصوص ادامه تولید مجموعه "سرزمین دانایی" اشاره کرد و گفت: این مجموعه مستند هم در مرحله پیش تولید است و تولید آن برای شبکه تهران در همدان پیگیری می‌شود و 5 گروه در 5 شبانه‌روز مسابقه می‌دهند.

وی در بین فیلم‌های اخیر که در سینماها اکران شد، فیلم "چ" را به دلیل کارگردانی خوب، خوش ساخت بودن، فیلمنامه خوب که با تحقیق و بررسی نگارش شده بود، فیلمبرداری حرفه‌ای و تاثیرگذار بودن مورد پسند و توجه قرار داد و اظهار داشت: بقیه فیلم‌ها از نظر من همه در یک سطح بودند و تمایزی نسبت به یکدیگر نداشتند.

ابوطالب در پایان با مخاطب قراردادن بازیکنان تیم ملی فوتبال گفت: نتایج تیم‌های ورزشی ما در عرصه‌های بین‌المللی مثل مذاکرات نظامی و ... مهم است، قلب میلیون‌ها ایرانی برای آنها می‌تپد و آرزوی موفقیت برای آنها دارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ابوطالب ، آنتن ، مستند ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.