سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی کشتی فرنگی/تهران؛

خادم:داوری ها کیفیت مناسب نداشت

رییس فدراسیون کشتی با انتقاد از قضاوت داوران گفت:کسانی قصد داشتند ما در این رقابت ها بازنده باشیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران رییس فدراسیون کشتی گفت:داوری ها کیفیت مناسب نداشت و کسانی قصد داشتند ما بازنده باشیم.

وی ادامه داد:این موفقیت را به مردم عزیز تبریک می‌گویم و خدا را شکر می‌کنم که انتظارات مردم را برآورده کردیم. با وجود شرایط نامناسب داوری قهرمان شدیم و از کشتی‌گیران عزیز و کادر فنی و پزشکی تیم هم تشکر می‌کنم.
 
وی ادامه داد: امیدوارم با پتانسیلی که کشتی ما دارد روزی با تیم دوم کشورمان در هر دو رشته قهرمان جهان شویم. این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم.

وی با انتقاد دوباره از قضاوت داوران گفت: خوب نیست که در کشور خودمان داوری علیه ما باشد.
 
خادم ادامه داد: متاسفانه قضاوت داوران علیه ما بود اما بچه‌ها با این وجود و به رغم عدم آمادگی با فشار زیاد و غیرت نتیجه دلخواه را کسب کردند اما حتما باید برای داوری فکری کنیم.

با انتقاد از قضاوت داوران گفت: خوب نیست که در کشور خودمان داوری علیه ما باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه قضاوت داوران علیه ما بود اما بچه‌ها با این وجود و به رغم عدم آمادگی با فشار زیاد و غیرت نتیجه دلخواه را کسب کردند اما حتما باید برای داوری فکری کنیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930226000692#sthash.f5106dJ7.dpuf


این موفقیت را به مردم عزیز تبریک می‌گویم و خدا را شکر می‌کنم که انتظارات مردم را برآورده کردیم. با وجود شرایط نامناسب داوری قهرمان شدیم و از کشتی‌گیران عزیز و کادر فنی و پزشکی تیم هم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم با پتانسیلی که کشتی ما دارد روزی با تیم دوم کشورمان در هر دو رشته قهرمان جهان شویم. این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930226000673#sthash.1FILytZG.dpuf

برچسب ها: جام ، جهانی ، کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۰۹:۳۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
داورهای دیروز کشتی همه شون بغیر از دوتا داور بقیه نامرد بودن فقط اون دوتا داور مرام داشتن که مایه تاسف برای فیلاست کشتی تو اسطورها یعنی جوان مردی نه نامردی اقایان فیلااااااااااااااااااا