سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور اردوغان معترضی را در خیابان کتک زد+ عکس

بدترین سانحه معدن در ترکیه که جان 284 معدنچی را در شهر سما گرفته و به موجی از اعتراضات در آن کشور تبدیل شده با انتشار تصاویر مشاور اردوغان در حال کتک زدن یک معترض در خیابان جنجالی‌تر شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  تصاویری از حمله‌ یکی از مشاوران اردوغان به یک تظاهرکننده در محل سانحه سبب واکنش‌های شدیدی در ترکیه شده است. 

در این تصاویر "یوسف یرکل"، از مشاوران رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه، و از معاونان رئیس دفتر او، به یکی از معترضان، که پلیس در میان خیابان نگه داشته است لگد می‌زند.




این حادثه زمانی رخ داده است که نخست‌وزیر ترکیه برای دیدار از محل رخداد مرگبار انفجار و آتش‌سوزی در معدن سما به آن منطقه رفته بود.  در همان زمان نیز خبرها و گزارش‌هایی درباره اعتراض‌ها در آن شهر و نیز حمله معترضان به کاروان حامل نخست‌وزیر ترکیه منتشر شده بودند.  این اعتراض‌ها سبب شده بودند که محافظان اردوغان مجبور شوند برای مدتی او را به یک سوپرمارکت برده و سپس از محل دور کنند.
 
روزنامه حریت، چاپ ترکیه، نوشت: معترضی که مشاور اردوغان به او حمله کرده است، از جمله کسانی است که به کاروان خودروهای حامل نخست‌وزیر ترکیه لگد می‌زند. در همین زمان نیروهای پلیس او را روی زمین می‌اندازند. اندکی بعد نیز مشاور نخست‌وزیر -که بنا بر این گزارش از کاروان خودروها پیاده می‌شود- چند لگد به معترض می‌زند و دوباره به خودروی خود باز می‌گردد.
 
یرکل خود بیانیه‌ای در این مورد منتشر و ابراز پشیمانی کرد اما گفت که معترض او را تحریک کرده است.
 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.