سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش به سوی لیگ جهانی والیبال؛

معدنی: کواچ با شناخت دقیق از ملی‌پوشان بازی خوانی می‌کند

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اسلوبودان کواچ از نخستین روز ورود به تهران شناخت دقیقی از نقاط قوت و ضعف همه بازیکنان داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین معدنی اظهار داشت: سفر به وارنا طولانی و خسته کننده بود اما هتل محل اقامت تیم ملی سالن وزنه خوبی دارد که می توانیم تمرینات بدنسازی را در آن پیگیری کنیم و نیازی به خروج از هتل نداریم.

وی افزود: نخستین تمرین بدنسازی تیم ملی در بلغارستان شرایط خوبی داشت و با جزئیات بیشتری نسبت به گذشته برگزار شد. بازیکنان نیز با علاقه زیادی این تمرینات را انجام دادند و تفاوت ها را احساس کرده اند. در آینده نزدیک نتیجه این تمرینات در عملکرد بازیکنان دیده می شود.

معدنی خاطرنشان کرد: درست است که اسلوبودان کواچ به تازگی در کنار تیم ملی حضور یافته است اما از جزئیات تمرینات و اردوهای ملی پوشان اطلاع دقیق دارد.

وی ادامه داد: پس از ورود کواچ به ایران که قرار بود نخستین مسابقه ما مقابل استرالیا برگزار شود، دقیقا همان ترکیبی که در ذهن من بود را برای ورود به میدان انتخاب کرد. این مسئله نشان می دهد که از نقاط قوت و ضعف تمام بازیکنان شناخت دقیقی دارد. در همان بازی نخست هم نشان داد که بازی خوان خوبی است و عملکرد تیم حریف را به خوبی زیر نظر می گیرد.

مربی تیم ملی والیبال گفت: فرصت زیادی تا آغاز لیگ جهانی داریم و در این مدت تمرینات و مسابقات تدارکاتی زیادی داریم و کواچ می تواند در این مدت شناخت خود را از تیم افزایش دهد.

وی افزود: از ابتدای تشکیل تیم ملی هر تصمیمی که برای انتخاب بازیکنان گرفتیم تمام مسائل به اطلاع کواچ می رساندیم و با هماهنگی او تصمیم گیری می کردیم.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ارام
۱۴:۲۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام اخه اگر شناخت داشت نمی گفت با جابجایی می خواهد به ترکیب اصلی برسد پس می توان نتیجه گرفت اسامی انتخاب شده براساس قبل و بعضی ها که سفارش شدند...