سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک مقام آمریکایی

هدف از اعمال تحریم علیه روسیه، "آسیب رساندن مشخص" به بخش های اصلی است

آمریکا و شرکای غربی این کشور تلاش می کنند تا با اعمال تحریم های بیشتر وسخت تر علیه روسیه، بخش های اصلی این کشور مانند انرژی و دفاع را با آسیب مواجه کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی بی سی:بر اساس اعلام یک مقام آمریکایی، ایالات متحده آمریکا و متحدان اروپایی این کشور تلاش های خود برای توافق برسر اعمال تحریم های سخت تر علیه روسیه را فسرده تر کرده اند.آمریکا و کشورهای اروپایی تهدید کردند در صورتی که روسیه مانع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اوکراین شود، تحریم های سخت تری در انتظار این کشور خواهد بود.

در جریان گفتگوهای روز پنج شنبه در لندن، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا همتایان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی خود را در جریان جدیدترین تلاش های امریکا برای اعمای تحریم علیه روسیه قرار داد.غرب از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اوکراین در تاریخ 25 می(4 خرداد) حمایت می کند.

در همین حال باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با صدور فرمانی، تحریم هایی را علیه بخش های اصلی روسیه مانند بخش بانکی، انرژی و دفاع اعمال کرد.

این مقام آمریکایی گفت:هدف از این تحریم ها، "آسیب رساندن مشخص" و تمرکز بر روی سرمایه گذاری در این بخش هاست.وی افزود:بسیاری از اقدامات وجود دارد که می توانیم به وسیله آن به این بخش ها آسیب وارد کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: روسیه ، غرب ، آمریکا ، تحریم ، انگلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.